Thursday, June 24

Ma ei mäleta mis ma pühapäeval tegin. Taaviga käisin jooksmas, see on ainuke. Esmaspäeva ei mäleta ma ka. Väga vihmane ilm oli ja me Taivoga sõitsime rolleriga, kilekotid ümber :D Teisipäeva hommikul käisime Taivo emme ja Gerttuga Jõhvis. Ostsime lilli jms. Käisime Kertu lõpetamisel, ma ei mäleta et ühelgi lõpetamisel kunagi nii vähe rahvast oleks olnud. No asi selles ka, et neid klassis ju nii vähe. Õhtul oli õe lõpetamine, seal oli jälle rahvast liiga palju :D Pärast läksime Konju sõime head-paremat. Siis läksime Kertu aiamaale ja siis veel Taavi aiamaale. Igast karvalisi sulelisi oli seal. Mõni ikka puhta purjus. Ja lõpuks kunagi läksime minu poole. Eile oli üks suur matk Toilas :D Algul saime Tiuksi ja Kertuga kokku. Käisime rannas, siis stennustiivipool, siis rannas jälle, siis jälle üles, siis suure SS kambaga kooli juurde, seal oligast nussi, siis randa, siis jälle kooli juurde. mingi valtsi kamm käis. Midagi aru ei saanud, mõttetu, lasteaed :D Ja nii terve öö. Siis sai udu veel jalaga ka :D Kunagi kõndisiem raksi ja uduga toila poole. Mina läksin Taivo juurde, nemad ei kuhugi :D Palju juhtus igasugust, aga ma tõsiselt ei hakka lahkama seda eilset........... :D

No comments:

Post a Comment