Saturday, June 26

Oleme niisama Toilas tsillind jne. Taivo käis eile Jõhvis, valetas, et läheb vanaema jurude, tegelt läks Keithi gerttuga mulle kinki ostma :D SIis mõtles, et millal annab mulle. Ma ise ka ei teadnud, millal ma tahan. Ma läksin tema juurde. ma hullult pinnisin ja mängisime mingit äraarvamismängu seal :D Vahepeal juba olin enam kui kindel, et käe-või kaelakett. SIis Taivo ütles, et nanab ühe osa kingist ära. Tuli järsk usuurde tuppa, suure kohvriga, kuhu saab helmed ja asjad ära panna. Ja kolme paari tangidega. NIII HEA ! :P Ma muidu lõikasin traati ema mingite riide kääridega. Aga nüüd on mul olemas ja rohkemgi :) Siis ta järsku ütles, et tal on veel midagi :D vahepeal käisime väljas.. Taivo läks ennem koju, öösel läksin mina ka. Siis taivo tõi mulle voodisse väikse punase sametist kotikese :P Seal sees oli paks hõbedast käekett. Megailus! :) Siis ta midagi mainis, et tal on IKKA veel midagi. ma ei pöörand suurt tähelepanu, sest ma olin juba niigi saanud. Hommikul, või no mis hommik see 1 enam on :D, aga igaljuhul ta ütles, et läheb pissile. Jube ruttu tuli tagasi. Ma magasi näoga seina poole. ta tuli voodisse, ütles, et pööra teistpidi ma võtan su kaissu. No me oma värgid. Ja kui ma pöörasin siis mull vaatas vastu meetrine puhhi ja tiigriga kingikott. See on päris hiiglaslik kott. Mul läks tuju heaks :D Piilusin sisse, jeeeeeeeeee kõlariiiiiiiiiiiiiid :D HIHIHI. Mul on nii hea musi lihtsalt!! KÕIGE KÕIGE PAREM ! :) Ja nüüd ma siis istun ja kuulan mussi :D Mul eelmised ju läksid ammu juba katki. Käisime õega Selkuska, ostsin homseks mõningaid asju. Ema oli ka midagi ost ja homme ostan veel. Nii palju raha läheb, sitaks mõttetu :D:D:D:D::D Aga no, mis teha.

No comments:

Post a Comment