Sunday, July 25

alustan tüüpilise lausega, et niii palju on juhtunud ja olnud aga aega on palju mööda läinud ja kõike ei mäleta ja kõike ei jõua ühe postitusega lahti ka seletada..
Kõigepealt reisist ikka.. ma tahtsin teha reisipäevikut. See oleks kindlasti päris hea olnud, aga nii ta läks. Nüüd ütlen ma lihtsalt, SUPER! :)
No peale reisi oleme Vokas ja Toilas olnud. Üks päev tegelikult käisime peipsis ka. Kolmveerand ajast olime vees, metsikult soe. No ja ma nüüd olen isegi MERES käinud, Toilas. Ega eriti ei meeldi ikka, aga vesi oli nii soe ja mis siis ikka.
Gert on mulle ja Taivole mõned tööotsad andnud. Pühaorus tegime päris rasket tööd. lena maja ümbruses tegutsesime natuke ja nüüd värvime pae tänava vms aeda :D No see Lena maja eest mis jookseb.
Taavil oli sünnipäev, oli tore.
Me avastasime Taivoga et me oleme suve jooksul 1 öö eraldi olnud. Täitsa lõpp. Ja nüüd ongi nii raske.. lähen neljaks päevaks laagrisse :S Ei tea kuidas üle elame :D
Aga muidu kõik on ikka tibens-tobens ja.. jah :D

No comments:

Post a Comment