Saturday, July 31

NO heiaaaa :D
Niisiis. 27 hommikul muidugi magasime sisse ja rongile ei jõudnud :D Läksime bussiga Rakveresse, kõndisime kiriku juurde. Seal saime esimesed ehmatused, kui üht tüüpi nägime, hiljem osutus ta siis OLEGIKS :D Ainult üks mõte oli, tahan, et see oleks läbi, ma ei taha sinna minna. Sõitsime mingite autodega Kadrinasse. Mees, eks meid viis, jagas meile nippe, kuidas laagris mugavalt ja hästi hakkama saada :D Saime ilusti Hälise ja Muriga ühte tuppa. Hiljem liitus meiega teiene Marilin. Algul oli ikka jube. VÄhe sellest, et kõik tundusid mingid imelikud ja nii vanad, siis oli see nagu puuetega inimeste kokkutulek :D Sellest, et seal absoluutselt aega pole, saime juba üsna varakult aru. Kogu värk hakkas siis pihta. Algul oli metsikult tüütu ja ma ei viitsind :D Aga üsna pea olin ma täielikult ära harjunud. Mulle meeldisid kõik palved, loengud ja kõik muu. Taize oli ülikõva. Ja kõik need imelikud inimesed olid korraga nii toredad ja normaalsed :) Nalja sai kõvasti, eriti Olegiga :D Ja muidugi kõik teised naljaninad tegid ka selle laagri toredaks. Oi kus meil olid hüüdnimed, seksikiisu on ikka eredaim, kui nüüd aleksile mõelda :D Ja minu meelest oli seal nii palju andekaid inimesi, just muusika osas :) Mõned vajalikud tekstid pidi pähe õppida. Usutunnistus oli neist jubedaim :D Ma hakkasin viimasel hetkel, palverännakul tuupida seda. Seal oli teisigi hädalisi, Rauno ja Aarti :D Kuidagi siis üritasime. Ma tõesti kartsin seda eksamit. Olgu, ma seletan veids seda eksami asja.

Laagri alguses tehti rühmad, värvide järgi. Mina sattusin punasesse rühma. Kui teistel oli 4-5 liiget, siis meid koos minu rühmajuhi Annikaga oli kaks :D TÄitsa hull. Teisel päeval tuli üks poiss alles kaagrisse ja siis ta pandi minu rühma. Aga temaga oli siuke lugu. Et rühmatöös ütles, et tal jumala pohhui sest Jumalast. Loengutes ta kas kuulas muusikat või üldse ei käinud. Eksami esimene osa oli selline, et kõik istusid oma rühmaga erinevate laudade taga. Meile esitati 48 küsimust. Meile anti väiksed paberikiesed. tauno luges küsimuse ette, meil oli 30 seki aega vastata siis korjati ära. Täiesti lõpp. Teised olid nii mitmekesi. need küsimused olid phmtselt loengute peale. Aga no need loengud olid vahel päris keerulised ja mahukad. Kui on rohkem inimesi rühmas, siis ikka suurem võimalus, et keegi teab. Mina aga olin phmtselt üksi, sest Rauno polnud absull asjaga kursis ja ma loengutes tihtipeale kuulamisega ei tegelenud :D peale igat kuut küsimust tehti vahekokkuvõtte. Ma olime jumalt maas. ma läksin päris endast välja. Tahtsin juba lahkuda seal saalist :D Sellise inimesega, kes selle laagri teemaga ikka üldse kursis pole, on need küsimused väga kirved. Paljud olid mullegi. Aga osad vastused ma vastasin nii ära, et ma ise ka ei tea kust need vastused tulid, lihtsalt kirjutasin ja oli õige. Aga ma vastasin vähemalt kolmekümnele küsimusele õigesti, natuke üle. Mõne aja pärast hakkas aga suuline eksam. Selline pinge, et mine hulluks. Kõigepealt pidi valima ümbriku küsimustega. Kolm küsimust ja siis sa pead jälle rühmaga kõigile vastama. Kõik teised rühmad istuvad seal samas ja kuulavad. Kui küsimustele on õigesti vastatud pead veel ühe ümbriku valima. Sa võid saada kas Meie Isa palve, usutunnistuse või 10 käsku. Kui mulle oleks sattunud usutunnistus, oleks lood päris jamad olnud. Rauno ei oskand seda ÜLDSE. Niisiis ma oelksin pidanud seda TÄIESTI üksi lugema. Mul oli ta aga nii selge, et kokutamise ja väikeste pausidega oleks hakkama saanud, aga see pinge mis seal on ja.. õh ma ei tea mis oleks saanud. Me istusime seal põrandal. Loosiga valiti esimene meeskond. Nad vastasid kümmet käsku. Järgmine meeskond vastas USUTUNNISTUST. ja siis tuli kätte punaste kord. Seal maas istudes ma lootsin täielikult Jumala abile. Esmalt siis küsimused. Küsmuse lehega oli nii, et ma olin seda varem köögi laua peal näinud, kui keegi kogemata oli selle sinan unustanud. Esimene küsimus oli, et " Mida on kujutatud Kadrina kiriku altarimaalil". Seda teadsin ma väga hästi. Siis oli veel selline, et lõpeta lauldes see rida " Jesus, remember me, ..." Otseloomulikult oskasin ma ka seda. KOlmandat küsimust ma ei mäletagi, aga vastata ma oskasin. Siis olid mu ees ümbrikud, pidin ühe valima. Rauno seisi mu kõrval nagu, ma ei tea kes........ :D Ma võtsin ümbriku.. avasin selle. Võtsi nsealt lehe, vaatasin ühelt poolt, teiselt poolt.. Ma algul ei saanud pihta, aga siis ma mõistsin ja oi kui hea meel mul oli. Üks konks oli seal. MÕnesse ümbrikusse oli peidetud täiesti puhas leht, see tähendab, et sa ei pea midagi vastama. JA ME EI PIDANUD MIDAGI VASTAMA ja me olime läbi :D Uskumatu. Aga hetkel on mul Usutunnistus väga ilusti peas.

Ma ei tahagi eriti pikemalt rääkida, et mis seal toimud. Igaljuhul, ma olen väga rahul. Mulle meeldisid need päevad. Ma sain palju asju teada, sain paljudes tasjadest aru, sain kõik enda jaoks selgeks ja see tunne ja rahulolu minus, raske seletada.

Koju tulels ootas mind üllatus. Taivo kinkis mulle imearmsa kaelakee ! :)

No comments:

Post a Comment