Monday, August 9

NO MURKS TULI ja meil eluplaanide tegemine käis, aga EI, MIDAGI EI tulnud välja. Siis tegime uue plaani, et lähme burxi sööma :D JÕudsime statka juurde ja siis mõtlesime, et võisk poest midagi osta parem ja ise teha. Läksime siis poodi, kõndisime edasi-tagasi. EGA SEALT MIDAGI VÕTTA POLD, hullujama. Ostsiem siis grillliha, jäätist ja mahla. SUPER EINE NO :D Minu juures siis tegime koksi ja praadisime pannil grillliha :D Normaalne. Murks jäi minu juurde ööseks. Keset ööd mängisime reidis VALI MIND ja kommentaatori mängu :D Panin 6:45ks äratuse, pidime rakveresse minema. Aga kuyi ärkasime oli kell 12 läbi ja mingit minekut pold. :D Taivo tuli sinna mingiaeg. Tiuks tuli ka voka. Läksime kõik koos mereäärde. Pärast passisime katuse all ja siis läksiem supikasse .Murit piinati, füüsiliselt ja vaimselt. KOhutav :D Õhtul käisime veel statkal, seal oli mingi rahvas, rääkisime nsma juttu. Jäime Taivoga minu poole. Mängisime Eestit. :D Sellega alati oma lugu ju :D taivo sai kuskil 4 kaarti sitaks ruttu. Nägu oli naerul. Ega ma ka kehvem mees ole ja siis mõne aja pärast mul kõik täis. Siis need kaks viimast küsimust :D no mina muidugi võitsin, KÜL LAGA NII NAPILT ET TAIVOL olid v eel tänan ärvid läbi. Öösel oli muidugi kena torm. Vahtisime akna peal nagu lollakad :D Täna värvisime aia lõpuni, tsillisime Voka vahel ja tulime Toila ära. Ja ega uudiseid polegi.BYYYYYYYY

No comments:

Post a Comment