Tuesday, August 24

No hei! Mõtlesin, et annan bloggeris näole täna :D
Alustan tüüpilise jutuga, et mis vahepeal siis olnud on.. LÜHIDALT. Muri ja Viki sünnipäev oli. :D See on juba omaette klass. Tööd olen teinud, palju. Ja siiamaani teen. Toilas oli Tannu kontsert hiljuti ja. Phmtselt ikka Voka-Toila chill :D No Voka pigem. Augustis hüppas sisse nädal, kus käisin jooksmas ja jõukas, aga no nüüdseks on see muinasjutt :D
Ah, kurat, ma ei viitsi mõelda ja ajusi piinata, et mis kõik olnud on.
Käisin täna Spengki juures. SAIN SAATEKIRJA, jess. No retseptiravamid ka loomulikult. Mul see allegia värk ikka kisub aina hullemaks.
ma olen õhtu otsa arvutis isunud, nii ebatavaline. Taivo on teises arvutis, ma ei tea mitu tundi me pole suhelnud. Kõigepealt lisasin ma mõned pildid kõrvarõngastest. Ma ikka vahete-vahel tegelen sellega. Aga mitte oluliselt :D Seejärel hakkasin ma oma arvutis olevaid pilte sorteerima. Algus oli eile tehtud. Täna jätkasin. NO RAISK, mis pilte ikka leidub :D



No comments:

Post a Comment