Sunday, January 23

:)

Magada on hea, aga nüüd olen ma jälle pool päeva lihtsalt maha maganud ja õhtu juba varsti käes. Eile oleksin pidanud minema Tallinna laululaagrisse ( laager mis kestab üks päev, pole varem sellises laagris käinud :D ), aga ma olin ju mitu päeva haige ja siis ma ei hakanud sinna ronima. Palavikku pole, aga rögisev köha ja vesine nina on. Hoome on kool, aga kooli teemal ma pikemalt ei peatu, sest MA EI VIITSI SEAL F*KING S*TAMAJAS PASSIDA!

Muide, nüüdsest üritan ma hoolikamalt trükkida, ilma kirjavigadeta :D. Ja selline mõte tuli ka, et iga postituse lõppu lisada oma arvamus mingist filmist, mida vaadanud olen. Tagantjärgi läheb see muidgui väga raskeks, sest ma olen nii palju VÄGA häid filme vaadanud, aga no mõned, mis esmalt meenuvad võiks ju kirja panna. Sest võibolla keegi vahel tahaks, et keegi mingit head filmi soovitaks ja siis siit kohe varnast võtta. Maitsed on erinevad muidugi ja paljud on kindlasti ise ka neid filme näinud.

Üritan valida filme erinevatest žanritest. Mulle endale meeldivad väga draamad ja sellised suure ja sügava mõttega filmid. Mulle meeldib, kui ma saan filmist midagi õppida ja kui ma mitu tundi või päeva peale filmi vaatamist ikka mõtisklen selle üle.

DESERT FLOWER - draama. Eelmine aasta vaatasin seda ja meeldis. Omapärane film, ettearvamatu ja koguaeg on huvitav jälgida. Rohkem läheb vist naistele peale, aga näiteks Taivo vaatas ka üpris huviga. Filmis on kohti, mis on minu jaoks nii rõvedad :S Pisarad tulevad 99% silma. 5 tähte.

Selle postituse lugu on http://www.youtube.com/watch?v=d5Qzab_sB-U

No comments:

Post a Comment