Monday, January 31

umn

Eile õhtul tegin omale veel sõrnikuid ja kukesuppi, tõsine nälg oli majas :D Koolis oli suht jube olla täna, süda oli nii paha. Nelel oli ka nah. Täna oli neljandal vahetunnil kogunemine. Terve aja kutsuti mingeid 1-4 klassi lapsi ette, et neile pranglimise ja maletamise eest šokolaadi anda, see kestis megakaua ja gümnaasiumi osale polnud seal midagi kasuliku :D Enne lõppu lasin jalga, ma ei jaksanud enam passida. TEHKU ERALDI need kogunemised, igale astmele eraldi. ÕOV-ga kusjuures rääkisime juba sellest teemast, aga no ega midagi ei muutu :D Sain muusikakooli tunni täna kell kaks ära teha, juhhei. See oli kasulik, sest meil oli täna proov ja siis teised oleks pidanud mind ootama. Filosoofiast küsisin ka varem ära, ütlesin, et proovi vaja teha :D Algul olin tunnis, rääkisime ja arutasime igast asju, siis lobisesin seal ja oli huvitav. Siis jagas õpetaja mingid lehed ja sain aru, et läheb kirjutamiseks, lasin jalga :D Klassis on klaasuks. Õpetaja oli minu poole seljaga, aga teised nägid mind. Siis mul lõi mingi titenalja hetk ja ma panin nina vastu klaasi (nagu rullnokk :D)  ja tegin nägusi :D Õpetaja oli aga teiste naeru peale ümber pööranud, mina seda muidugi ei märganud. Lõpuks siis jõudis kohale, et õpetaja mind jahmund näoga vaatab, jooksin minema :D Bändikas oli enam-vähem :D Nüüd olen Taivo juures. Taits vaatab ilusti matemaatikat, meil homme KT, aga ma passin blogis :D Kuna olen Taivo ema arvutis, siis pole mul mingeid pilte eriti lisada, aga oh üllatust, siiski siin mõni minustki :D




           PALJU ÕNNE SÜNNIPÄEVAKS KALLIS EMME!!!

No comments:

Post a Comment