Tuesday, January 25

Filmipostitus.

Mainiks ära mõned filmid, mis mulle meeldivad.


The Hurt Locker - draama, seiklus, sõjakas

Nii nagu tavaliselt mind igasugused püsside ja muu kõmmutamise filmid ei köida, ei olnud ma ka sellest filmist enne vaatama hakkamist vaimustatud. Aga väga hea, et ma selle ära vaatasin. See on huvitav, see on hea.







 Daybreakers- ma ei oskagi öelda mis see on :D selline horror, põnevik ja ebareaalne.
Ma ei viitsi vaadata filme, kus on välja mõeldud olendid jne. Siin on vampiirid, aga seda filmi ma vaatasin huviga. Aa ja muide see pole üldse õudne, kui selline mulje jäi. See on huvitav ja pinge on õhus :D






 
 Brothers - draama, sõda ka natuke.

SEE ON HEA FILM. See pole naljakas, see pole õudne. See on rahulik, ootamatu, kuid kordaminev film. Vana, aga keegi võibolla pole näinud.







Seven Pounds- väga väga ammu vaadatud ja ei mäleta enam täpselt mis värk sellega on :D No komöödia see pole, tõsisemat laadi ikka. Aga ma mäletan, et see meeldis väga. Pettuma ei pea kindlalt. 

Brooklyn´s Finest- selline mustanahaliste asjaajamine. Rohkem poistele pealeminev vist, ma arvan vähemalt :D Sest ma eriti ise siukseid neegrite sahkermahkerdamisi ei armasta. Aga see oli suht vaadatav ja no hinne 4.

Takers- meestekas, mingi hull missioon käib ja siis nigad jamavad seal :D Ilgelt peab jälgima, et kõigest aru saada. Enam-vähem. 3.

Romantilised komöödid, mis mulle peale lähevad: Letters to Julyet, What happens in Vegas,  Forgetting Sarah Marshall.

City of Ember on omapärane, teistmoodi, huvitav, ettearvamatu.

The Notebook, Remember Me, The Last Song, Rabbit Hole no need jäävad alati lemmikuteks :D

Haiged filmid on Shutter Island ja Funny Games. Seda Funny Games´i soovitan küll vaadata. Selletaolist pole sa varem näinud. Ajudenu*s on see.

ILGELT TAHAKS NEVERSAYNEVER3D NÄHA, AGA EESTIS POLE JU LOOTUSt, vähemalt lähiajal :D

Aga tänaseks aitab vist.. teinekord jälle :D 

No comments:

Post a Comment