Tuesday, February 1

Peab ikka veel varem hakkama magama minema, peaaegu, et poleks kooli jõudnud jälle, aga siis ma võtsin end kokku ja me jõudsime isegi esimesse tundi. Hea oli, et läksime, keemias oli KT-ks kordamine. Aga no koolis oli suht pointless, va see et HERNESUPP oli, eluhea :D Pannkookide üle ma ei rõõmustanud, need mingid kummised. Igaljuhul oli meil ainult kuus tundi, siis läksime Jõhvi toidukraami ostma ja lõpuks siis trenni ka. Peale trenni valmistasin ma peaaegu 2 tundi õhtusööki :D, Taivo oli rahul vähemalt. Ma ei tea kas homme kooli lähen, samas matas tahaks käia. Meil oli täna KT, jätan kommenteerimata parem, muidu läheb õhkkond väga tuliseks. Tahaks siis jah homme näha, et mis värk sellega siis oli. :D Kell neli lähme klassiga Tallinnasse teatrisse. Kusagil 12 öösel jõuame tagasi, vb hiljem isegi.
 Mul pole siia mingeid pilte lisada, aga ma vist panen facebooki eelmise suve reisi pilte üles, kui aega on.

No comments:

Post a Comment