Friday, February 18

Täna ma olin küll pai laps ja läksin ilusti esimeseks tunniks kooli. Koolis oli megavähe rahvast, mis mulle tohutult sobib. Ma lause torman kooli, kui seal eriti kedagi pole :D Mõnes klassis oli üks inimene, aga meie klassis oli olukord isegi suht normaalne, pooled olid vähemalt kohal. See külm on hea vabandus kooli mitte tulemiseks :D Muidugi ma saan nendest aru, kes elavad kusagil kaugemal ja peavad jala minema jne, aga kui buss viib kooli siis on julmalt lebo ju. Üldse, kui ma praegu õues käin, siis mulle ei tundu, et seal nii külm oleks, pika aja peale läheb nägu ainult jäässe. Suuresti on asi riietuses, teksadega oleksin ma ka vist jääpurikas valmis. Aga praegu on vähemalt seegi hea, et tuult pole. Vastasel korral oleks asi suht puuksus. Koolis oli viis tundi, siis muusikakool ( mulle NII-NII meeldib mu õpetaja, missest et ta vahepeal 20 minti hiljaks jääb või teises ruumis kurke sööb :D ) ja kella kahest neljani veel koor. Müsler oli viineripirukaid teinud, rämedalt läksid paaki :D Siis oli kodu tsill, ootasin pingsalt kunas ema oma vaaritamistega valmis saab. Üllatavalt kombel tegi ta täna kooki ka, see on tõsiselt harv  nähtus :D Ta ise ei söö kooke ja siis ta ei viitsi neid teha ka, aga ma puudust pole ka igaljuhul tundnud, poest saab ka üsna head kraami, kui vaja. Aga kook oli hea, isegi Taivole meeldis :D Õhtul läksime anski mängu vaatama. Üle pika aja hea mäng. Mäng oli väga pingeline, nii skoori poolest kui ka mängijate omavahelised suhted :D Kutid Amblast olid üsna närvilised (pehmelt öeldes), seal käis ikka mõnus jant, küll üks sai kolaki ja teine ja kolmas, sõnad olid küllaltki suured ja mõni hakkas juba välja asju ajama minema :D Siis käisime minu poolt läbi, tüütasin pererahvast ja tulime ära Toila. Nüüd ma üritan vaikselt füüsikat õppida. Aa noh, meil homme kool ju, lahe eks :D Ma loodan et ma päris ainuke pole, kes kooli poole tõttab :D Tegelikult ma lähen suht muusikakooli ja koori pärast, tuleb üks "mõnus" kella neljani koolis laupäev :D

Keegi ei tahagi, et ma midagi räägiks, formspringis pole keegi siiani märku andnud :D

AGA ÄKKI KEEGI TAHAB TOILA GÜMNAASIUMISSE KOOLIÖÖLE TULLA ? :O tulge-tulge

No comments:

Post a Comment