Monday, February 7

Eile õhtul vaatasin JB videosi liiga kaua, hommikul oli jõle raske enda sitamaja karkudele saada. No, et ühesõnaga jah, käisin koolis ja muusikakoolis ja bändiproovis ja Jõhvis poes ja nüüd on Tiigi 9-27 tšill. phmtselt, mul mingi mõõn, pole jututuju absull. Aga tegelt mulle meenuvad kaks ajsa, millest võiks natuke rääkida :D Esiteks, eile õhtul kukkus minu toas ukse kõrval seisev puidust ukseliist pikali. Täiesti oma algatusel hakkas mööda seina alla lohisema. Nüüd on mõnus jutt värvi maas, aga isa ütles, et järgmine nädal kutsub mutid, teevad korda :D Teiseks, täna kui proovist Voka sõitsime, pidas politsei meid kinni. Kalda peal Taivo võttis neid kurve nagu tal ikka kombeks, järsku ütleb, et imelik auto taga, nagu mendid, kui on siis pange vööd kinni. Arutasime seda teemat edasi ja järsku läksid vilkurid tööle:D Nele rabistas ja rabistas, õnneks sai vöö peale :D Mingi loll mutt tuli siis akna taha, küsis lube ja auto doke. Taivo hakkas neid käed värisedes pardakast otsima. Põhiline oli see, et kui ta selle avas, siis minu alukad vaatasid vastu :D Lõpuks leidis selle üles. No siis mingi kamm oli seal, mutt oli sitaks ülbe, mögises seal. Taivo pidi puhkuma ka, mõtlesin, et nädalavahetuse teod annavad nüüd tunda, aga õnneks mitte :D Mutt kobises ja kobises ja lõpuks saime minema. Vokas kohatsime veel seda autot ja pärast Toilas ka. Aga no tegelt ma olen suht unine ja ma ajan totaalset möla ja ma ei saa midagi aru, ma lähen keeran parem kerra ära ;D Teinekord proovin vähe mõtekamat postitust teha :D

No comments:

Post a Comment