Sunday, February 27

Kooliöö oli normaalne, enamasti olin Nelega, tegelesime muusikaga või rääkisime maailmaasju. Kordagi ei jäänud tukkuma, ei üritanud ka, sest mul polnud magamiskotti, madratsit ega üldse midagi. Hommikul laulsime ja heiskasime lippu ja läksime koju ära. Kui koju tulime, siis Taivo läks kohe magama, ma veel jäin emaga pläkutama, lõpuks tuli endal ka väsimus peale. Kui peale lõunat ärkasime, läksime Iisakusse, tagasi tulime päris hilja. See oli üks humoorikas õhtu ma ütlen :D Reedel läksime Tallinna, täna õhtul 9 paiku jõusime tagasi. Soovitan vaadata filmi "Just Go With It" ( kinos jookseb "Minu liba-abikaasa" nime all), kes veel näinud pole. Mu tervis on sitaks korrast ära. Koolis läheb väga hästi, kuigi no mõni töö on veel vaja järgi teha, aga eks võtan asja käsile.

No comments:

Post a Comment