Saturday, February 19

JUSTIN BIEBER, keda see teema närvi ajab, ÄRA LOE :)

Üldiselt ma sellele tähelepanu ei pööra, aga  seletan oma seisukohad lahti siiski. See on nii vastik, et leidub inimesi, kes teda väga julmal moel maha teevad ja igasugu rõvedusi räägivad :D Enamasti öeldakse neile, et ah sa oled lihtsalt kade. Vastuseks on alati, et MIDA VITTU, KADE??? MIKS MA PEAKS SELLISE PEDEKA PEALE KADE OLEMA. Mina kohe küsiks selle peale, et aga mis paneb sind temast niimodi rääkima? Mõtle nüüd selle peale ja küsi endalt, miks ta sind nii tohutult häirib? Ütled, et tal on nii nõmedad laulud? Selliseid artiste on tohutult, kelle laule ma absoluutselt kuulata ei taha, aga kas siis on normaalne kohe nende kõigi surma soovida jne? Maitsed on ja jäävad erinevateks, mulle meeldib, sulle ei meeldi, mis siis teha. Mulle ei meeldi jälle üldse see, keda sina vb kõik parimaks pead. Jutt sellest, et kui naise hääl tal jne. Tüüp oli 15 kui tal need tundumad lood välja tulid.. tekib küsimus, et kas kõigil 15 aastastel poistel on hääl nagu Rasmus Luual? ( Rasmus on tore poiss muidu :D). Justin on ju laps ja seega tal on ka lapsehääl. Ja nüüdseks, kui ta intervjuusid kuulata, siis on tal ikka ülimõnus mahe hääl. See on nii hale, et just TEDA niimodi maha tehakse, kuulsusi on maailmas nii palju, aga just Bieber käib kõigile piki sittumist. Aga ma olen ise oma silmaga näinud ja kõrvaga kuulnud, kuidas poisid tunnistavad, et jah nad on Bieberi peale osaliselt kadedad, nt et tal nii hästi läheb, kuidas tal vedand on, et tal nii palju pappi on, et ta suht andekas, sõbralik ja heasüdamlik on ja muidugi et ta hea välja näeb. Ja uskuge või mitte selliseid inimesi on olemas, kes seda tunnistavad, ma respektin seda täiega. Kadedus on inimlik asi, kõik me oleme millegi peale kadedad, seda on normaalne tunnistada. Elu24 on iga Bieberi uudise all tekste, et " T*RA TE SEST BIEBERIST KOGUAEG KIRJUTATE, IGA KORD KUI TULEN ON LEHT BIEBERI UUDISEID TÄIS, NÄRVIDELE KÄIB JUBA, KEDA KOTIB MIDA TA TEEB. Hale, kuidas inimesed oma ninaotsast kaugemale ei näe. Kui SINA ei taha neid lugeda, siis MINA tahan. Kõiki huvitavad erinevad valdkonnad ja teemad. Üht uudistelehete ei saa vastavalt ühe inimese maitse järgi teha ju. Mind ei koti väga-väga paljud artiklid, mida ma sealt näen, aga ma lihtsalt ei loe neid siis.Kerin lihtsalt edasi ja otsin seda, mis mind huvitab. Uudiseid, kuidas Paris Hilton telefoniga rääkis jne on ka meeletustest koguestes, aga nende üle ei vingu keegi. Vastupidi isegi, kui mingitest mõtetutest lehtsabadest mõni uudis on, siis meessoostisikud lausa automaatselt klikkavad nende peale, lootes et mõni ikka tissi vägutab ja oiii see läheb rämedalt peale.  Veel on "huvitav" see, et inimesed ütlevad tihtipeale tema kohta igasugu asju, ilma et ise üldse teemat jagakski. Kuskilt on midagi kuuldud ja siis plärisetakse, tegelt asi pole üldse nii. Ma olen tähele pannud, et enamik ei teagi temast midagi :D:D:D ja siis lihtsalt mölisevad ja kiruvad :D Hoidke suu kinni parem, lolli mulje jätate endast.

Ma arvan, et kriitika ja erinevad arvamused on vajalikud ja mõnes mõttes head asjad, kunagi pole asjad ainult mustad ja valged, aga mõelge sellele, et ta on kõigest LAPS. Ärge olge nii õelad ja kurjad. See on loomulik, et kõik ei meeldi kõigile, aga jäägem lihtsalt inimlikeks.

Ja mis veel, vaadake youtubest mõnda videot, kus ta niisama räägib vms, ta ON jumalast normaalne poiss :)

Lisan mõne video ka, mis mulle meedlib, muide mul oli plaanis Justini uudiste leht teha, mõte oli suur:D:D aga ma ei viitsinud üldse, jõudsin sinna ainult mõned pildid ja videod panna, vb keegi soovib vaadata siiski :D http://justindrbieber.tumblr.com/

                                                                Akustiline versioon :P





                                                             VÄHE VEDAS PLIKAL :D



                                        Mu lemmikvideo, räägivad huvitavatest asjadest:

No comments:

Post a Comment