Monday, February 28

Ärkasin täielikult ilma raskusteta kell 7 üles. Esimeses tunnis leidis Marks, et nüüd oleks hea aeg kirjandit kirjutada, tunni lõpus polnud ma suutnud veel isegi teemat valida, ma polnud vist ainus :D Neli päeva järjest lebotanud ja nüüd tema järsku tahab hommikul vara mingit kirjandit saada. Kauplesime nii, et võib homme ka veel viia, aga ma pole alustanud ja kahtlen, et täna oma mõtteid liigutama hakkan. Peale eriti "vajaliku" kogunemist teatas Marks, et me Taivoga ei oska käituda ja meil on tähelepanu vajadus :D Noh jah.. Ma ei leia, et meie käitumine ja olek erines suuresti teiste saalisviibijate omast. Käisin kõikides kaheksas tunnis, peale seda muusikakool, mis kestis täna palju kauem, kui tavaliselt. Õppisime õpetajaga igasuguseid huvitavaid asju ja klaverimänguni seekord ei jõudnud. :D Mu õpetaja on niiii armas mulle. Järgmisest esmaspäevast algab autokool, esmaspäeva kella neljane klaveritund läheb nüüd arvatavasti neljapäevale. Võimlemine oli ka täna, ülevaatuse kostüümid olid ka seljas ja Pungas filmis. Õhtul ma midagi peale asjade sorteerimsie ja koristamise teha ei jõudnud. Aga nüüd on mul vähemalt mingisugunegi ülevaade oma riietest ja asjadest, mida vahepeal ei olnud absoluutselt. Varsti aga peaks olema kõik suurepärane, ma loodan :D
Tahtsin juba eile öelda, et Eesti laulu oleks pidanud võitma Jana Kask. Mutt ise pole just eriline lemmik :D, aga laul on justkui Inglismaalt ja Janal on häält ja ta teab mida ta laval teeb. Cmn, Getter Jaani ja muud jänesed, õhš.

No comments:

Post a Comment