Saturday, February 19

Plaan oli kohe hommikul kooli minna, aga jõudsime kolmandaks tunniks. Kui keemia uksest sisse asutsin siis olid seal ainult Karl ja Martin :D Füsas vastasin KT-d järele, sain viie. Taivo sai nelja :( :D. Siis hakkasid erinevad mängukesed erinevates klassides. Ma olin koguaeg Avariga samas meeskonnas, skoorisime sajaga :D Vahepeal käisin muusikakooli õpetaja juures, andis mulle noodiraamatu, et lood valiksin. Ja hiljem veel koor. Siis Taivo poole, siis minu poole. Õhtu poole läksime Jõhvi, Taivo pani meid Muriga Jõhvipeal maha, käisime Selveris, ostsime toitu ja siis kõmpisime sportasse. Kuna tribüünid polnud lahti, tundus ebasobilik seal kõigi nähes grillkana nosima hakata :D Poolajal läksime peldikusse ja hakkasime sööma. Kartes, et keegi meid teolt tabab läksime kabiini ja panime ukse luku ja sõime kana. Mul tekkis siis aga veel imelikum tunne ja läksin ikkagi välja sealt, Muri järas üksi edasi seal, suht koomi sai ikka :D Aga Basket võitis igaljuhul, GREAT! Peale mängu läksime Toila rahvamajja. Homenja kirjutas mulle plaadikarbi peale ilusti kirjakese ja siis võttis meie terviseks :D Pugisime mingisuguseid snäkke, naersime kohalolevat rahvast, saime reformi staffi, naersime, naersime, PILDISTASIME ja siis lõpuks läksime koju ära :D Kadri pildistas meid, aga asi ole kohe nii uhke, et ta sai kohe mõne pildi välja lasta. Paneksin siia ka üles, aga mul arvutis pole veel ;D Aih, no sorrri, Jossi, Taivo ja Muriga olime peopeal :D Mario viisime enne koju ära. Ja nüüd ma siin siis passin. Uni on silmas ja eriti midagi ei taju, sorri :D

No comments:

Post a Comment