Thursday, February 17

Kahjuks või õnneks ma kooli täna ei jõudnudki. Ärkasime kella 12 ajal. Sõime ja siis passisime kella kolmeni arvutis, päris sisukas, ma tean. Siis läksin mina PP-kooli. Taivo tuli ka algul sinna, aga ta käitus nagu viimane tropp, minu mölina peale oli ta sealt varsti õnneks läinud ka! Peale PPkat läksin võimlema ja siis koju. Homseks otseselt midagi õppida ei ole, aga mul on vaja nüüdseks umbes 7-8 tööd järgi teha, AWFUL!! Aga täna lasin lebosse ära ja otsustasin, et ajan need asjad järgmine nädal ära. Nüüd on mul aga jube igav. Üleüldse, kuigi mu päev on igasugu asju pungil täis, on vahel midagi puudu. Mul oleks vaja üht inimest, inimest kellega igast lollusi ja jubedusi teha, kellega mingeid lampe asju arutada. Kes viitsiks tihti minu juurde ööseks jääda või siis vastupidi, et õhtuti lobiseda, palju süüa (  :D ) ja siis tudile jääda. Ma võiksin olla talle üpris oluline, kui ta midagi teha tahab, siis ma võiks olla üks esimeste seast kellega ta arvestab ja keda oma plaanidesse kaasab. Ma olen tüdinenud, et inimesed leiavad mind siis, kui kedagi teist parasjagu käepärast pole. Kõige parem on muidgi see, et mul on Taivo, temaga saan ma iseenesest kõike seda teha ja teemegi, aga mul oleks vaja ka kedagi, kes oleks minuga samasooline. Vahel ma mõtleingi, et kui imelik võib olla nendel, kellel ei ole sellist ülilähedast sõbrannat ja kellel ei ole ka peikat, suht masendav võib vahepeal olla, aga samas, mõnele võibolla meeldibki omaette rohkem olla, aga tegelikult tahab ju igaüks vahepeal ilma kõigi ja kõigeta olla. Et mitte valet muljet jätta, siis mul on tegelikult neid kellega ma hästi läbi saan ja tihedalt suhtlen ja kõik, aga mul pole kedagi, kelle jaoks ma üks olulisemaid oleks. Niiet jah, sõbrantsi on vaja :D:D:D:D Kõik pakkumised oodatud ::d:D:D

tegelt mulle meeldiks mingeid teemasid, kas enda või maailma kohta siin lahata, aga ma ei tea milliseid, kui kedagi miski huivtab, siis võiks mulle sellest formspringi kaudu teada anda. MINU FORMSPRING

Sorri kirjavigade pärast ;D

No comments:

Post a Comment