Tuesday, February 22

smells like teen spirit !!!!

Lõpetasin matemaatika tegemise, nüüd puhkan natuke, siis hakkan veel kooliasju tegema ja kunagi pean veel teaduskooli tegema.. See on nii nuss lihtsalt, ma ei tea kuidas ma selle ära teen.. MA EI OSKA. Esimesse tundi täna lihtsalt ei jõudnud. Ja kui viies tund läbi sai, siis enam lihtsalt ei jaksanud koolis olla :D Läksime Taivo ja Uduga Jõhvi, ostsime pitsaasju. Suht kaua tiirutasime seal, aga Udu oli hea kärumees ja üldseasjalik shopingukaaslane :D Peale Jõhvit mõtlesime, et lähme Kuvarisse ikkagi, sõitsime kooli juurde, aga siis ikkagi koju ära :D Treeni polnud täna. Passisin kodus terve õhtu. Tegelikult oleks vaja pegensit kaotada, aga hästi ei õnnestu. Miks see söögiisu peab nii suur olema. Miks on nii, et kui ma mõnusaid kaneelirulle ostan ei piirdu ma 1-2, miks ma pean neid mingi 4-5 ostma. Homme jääb kooliöö pärast karateesse minemata.
Oh, ma unustasin rääkida, et eile polnud hiirest midagi kuulda. Natuke aega tagasitegin teed omale, hakkasin teekotti ära viskama, tegin ukse lahti, see hiir hüppas sealt kotist välja ja põgenes kuhugi asjade taha.. MINEMETSA KUS MA EHMATASIN, karjusin 2 minutit peale tema nägemist ka veel :D:D Ta ei näe nii jube välja, aga ehmatab lihtsalt nah. Aga lõksud onsiiani tühjad, ei tea kaua ta veel meil ringi tuiata kavatseb :D
Tegelikult pole mul üldse lõbus tuju ja naerda pole midagi jaaaa ma nüüd tegelen koolijuraga edasi.

3 comments:

  1. muide sa ehmusid mitte ehmatasid

    ReplyDelete
  2. poiss, õpi eesti keelt.. see ehmatasid variant on täiesti lubatud eesti keeles.

    ReplyDelete
  3. ok aga rohkem sobib nagu ehmusid

    ReplyDelete