Monday, February 21

Midagi uut, suutsin 7 aeg ärgata ja hommikul pesema minna, tavaliselt ma ei lähe hommikul pesema, aja või nuiaga taga. Keha küll, aga juukseid mitte. Esiteks nii külm hakkab. Teiseks, ma ei viitsi seal nii kaua seista. Kolmandaks, ma pean igasugu erinevat kraami pähe toppima, see võtab ilgelt kaua aega. Neljandaks, ma ei taha märja peaga kooli minna, ma ei taha külmetada. JAA, me elame 21. sajandil ja on olemas föön. Sorri, aga ma ei föönita ealeski oma juukseid. Juuksuri juures palun ka kõik võimalikud kuumutamised ja triikimised lihtsalt skippida. Mul on niigi juustega julm jama, nad on mingid koledad kakad ja neid on nii raske hooldada, vahel ema ei oska enam midagi peale hakata nendega ja tahab tagant ühe pahmaka maha lõigata. Nii palju siis juustest.
Peale esimest tundi läksime liinibussiga Jõhvi Gümnaasiumisse kooriga laulma. Peale meie oli veel üks koor, WOW! :D Igaljuhul oli need Kadrina plikad rohkem vaeva näinud, kui meie. Enne käisime Selverist läbi, võtsin kreemimoonirulli, ahjukartuleid, grillliha ja ofc oma lemmikut vett. Laulmine sai veids enne kolme läbi. Saatsin Nele bussile ja ise läksin Jewesse tagasi, passisin pool tundi seal ukse ees, ootasin Taivot, mul pold telfi ka, suht põnev oli :D Lõpuks ta jõudsi, tankisime, käisime poes, võtsime Kertu ka kaasa ja sõitsime Voka. Taivo pidi Basketi trenni minema, aga jäime magama jälle. Kell seitse ärkasime ja siis Toila. Isa pani kaks lõksu täna üles muide, aga see pöörane hiir pole veel näole andnud, vb läks Felixit piinama ;D

Inimesed kasvatage kohusetunnet. Kui sa oled öelnud, et sa kuhugi lähed, teed ja oma nime kirja pannud, siis ole nii kena ja saa sellest aru, et sinuga on arvestatud ja kui su plaanid muutuvad, siis SA PEAD SELLEST TEAVITAMA. Kuradi öökool ees ja taga. Veids kõrini, mingi helista ja aja inimesi taga. Koolis on üleval, et tooge kaks euri ja msni olen pannud ja suuliselt öelnud jne. Inimene on öelnud, et tahab teha ja toob raha, aga pole raha ja pole öelnud ka kas tahab või ei. Ma lähen homme asju juba ostma, aga mõnel jumala savi. Tegelikult see pole otseselt minu asi ka ju, ega see mulle mingit tulu ei too ja mingi minu projekt pole, keegi lihtsalt peab asja vedama. Nii et jah, piiluge oma ninaotsast kõrvale ja mõelge teiste peale ka, mõne aasta pärast teisiti ei saa, hea varakult harjutada.


Normaalsed inimesed ma ootan teid, kus te olete!!!???????????

No comments:

Post a Comment