Friday, February 11

Hooolaa. Eile natuke enne ühtteist hakkasime siis Ib-iga kooli juurest liikuma. Juba Pühajõel ütles Ibensi buss üles, suri välja iga 10 sekundi tagant :D Võtsime Vokast rahva peale, seejärel sõitsime Toila tagasi. Saime Toila Spa bussi, mis oli tunduvalt mugavam, suurem ja parem. Sõitmise ajal küttis päike meid Nelega nii kuumaks, et me saime vist päikesepiste, igaljuhul meil keeras peas midagi niivõrd ära, et me hakaksime mingit lolli juttu ajama, endale tegi veel julmalt nalja ka, ühesõnaga suht lamp aga fun :D Esimene mäng hakkas mingi kell 3 vist!? Viljandi koolis oli see, esimese mängu võitsime, teise kaotasime. Iseenesst oleks kõigest sellest väga palju rääkida, aga ma hetkel ei näe sellel mõtet, so lets move on. Peale teist mängu suundusime siis oma ööbimiskohta, Viljandi spordihoonesse. Esialgu oli see väga tore ja kuanis, aga kui me oma "magamistuppa" jõudsime oli suht kõle, aga mis seal ikka vinguda :D Sättisime end paika, siis tegelesime muusikaga natuke aega, koos Nele ja Keiuga. Siis läksime Nelega Viljandit avastama. Õnneks seisid trepi peal juba mingid kohalikud, kes meile pubi kätte juhatasid. Mina muidugi suutsin nende ees oma margi täiesti maha teha, aga sellest me ei räägi :D Sõime siis kõhud täis, passisime telfidega netis veid ja seejärel suundusime järgmise kohaliku abiga poodi. Poes käidud kõmpisime spordihoonesse. SIis otsustasime Statoili minna, mis oli poest veel kaugemal :D Statist ostsime piparmündikakaod ja jalutasime jälle tagasi. Siis avastasime, et Renna ja Kelly mängivad saalis mingite poikadega kossu :D Natuke aega vaatasime seda pealt, kuid siis pani valvuritädi tuled kustu ja oligi pidu läbi. KURAT MA EI VIITSI ENAM SELLEST RÄÄKIDA :D:D:D:D:D FAKK MA EI VIITSI ÄRA KA KUSTUTADA MIS MA KIRJUTANUD OLEN. No tegelt oli igasugu põnevaid asju, aga türr ma ei taha rohkem. Igaljuhul me meil oli Nelega tšill, huumorit jagus:D Tegelt ma kirjutaks siia head särisevat teksti, aga iial ei või teada, kes siin lugemas käivad ja kõigil pole vaja kõike teada :D Täna jõudsime peale nelja koju, Taivo tuli vastu, olime Vokas mingiaeg, siis läksime Jõhvi mängule. Nägin Murkat, siis phmtselt 3 veerandaega ma passisingi selg platsi poole ( sellist vaatepilti kohtab Jõhvi spordihoones iga mäng), mis pole üldse minu moodi ja käisin Murile ja ta peikale närvidele. Aga no asjad tuli selgeks rääkida ju :D Peale mängu tulid Muri ja Viki meiega Voka, aa Mikk tuli ka Taivoga mängule. Siis passisime minu juures, onu Mikk tuli perega meile külla. Ema ajas mind nii närvi, hullult küüris ja majandas seal ja sisi mölises kõigiga lampi, omg nagu president oleks külla tuld, tal oli lihtsalt igav vist :D Mängisin Itiga natukene aega :) Taivo kanseldas ka last vahepeal, Iti ronis sülle talle ja siis vaatasid koos multasid :D Nüüd aga oleme siis Taivo juures. Pean ära mainima, et ma pole kaks kuud kindlasti nii õnnelikuna tundnud, põhjust sellel ei olegi. Mul on nii, et vahel lampi on lihtsalt ülim rahulolu ja suu on mitte millegi pärast kõrvuni, süda puperdab, eluvaim on sees.. hea tunne on :D

NEVERSAYNEVER3D!!!


No comments:

Post a Comment