Wednesday, February 16

Ma teadsin, et ma pole mitu päeva kirjutanud mdiagi, aga ma ei arvanud, et kohe nii-nii mitu päeva :D Nädalavahetusel midagi olulist ei toimunud. Krõõt, Mikk ja Iti olid meil. Laupäeval õpetasin Krõõdale ehete värki. Laupäeva õhtut ma ei mäleta, pühapäeval käisime anksis mängu vaatamas ja õhtut ma jälle ei mäleta, Taivo juures nsma vist. Esmaspäeval lasin muusikakooli üle, sest see ei läinud plaanidega üldse kokku. Asi oli selles, et Johanna jäi meiega, peale kooli võtsime ta siis lasteaiast ära. Taivo läks trenni, Johanna tuli minuga võimlema ja pärast läksime minu juurde. Hiljem tulime Taivo juurde. Õhtul oli paras tsirkus, küll oli Johannal issi igatsus ja mis sada häda tal veel oli. Lõpuks saime ta ikka magama, lugesin talle muinasjutte, Taivo tuli vahepeal sinna tuppa ja ütles, et ma loen liiga kõvasti, tol hetkel oli see nii naljakas :D Esmaspäeva öösel tuli Evelin koju :P Eile oli mata töö, läks hasti, sain viie, kursuse kah. Õhtul oli trenn ja siis Taivo juurde ja õppisime pool ööd. Iga päev me õpime pool ööd :D Üldse jube tihe graafik on. Kool lõppeb mingi neli või peale seda. Siis kas mingid ringid või trenn, phmtselt enne kaheksat naljalt koju ei jõua. Siis õppima ja juba ongi kell mingi 12-1, magada tahaks ka. Käisime karatees ka täna. Tavaliselt me peksame Taivoga teineteist. Aga Oleg pani mind selle naiskarateekaga paari. Temaga oli suht normaalne. Ta on venelane tegelt, eesti-vene-inglise keeles suhtlesime :D Vahepeal ajasime muud juttu ka. Aga muidu tal see eesti keel tuli päris kenasti välja. Aga tal on vaja mingit kõrget taset saada, sest ta õpib pedas klassiõpetajaks, vot. Täiega tore tots. Homseks on jälle mingeid idiootsusi õppida. Võibolla laseme esimese tunni üle, sest see bioloogia töö on liiga hull, ei jaksa õppida täna.

Väike teadaanne ka :D Kes tuleb öökooli ja pitsat tahab teha, siis toogu see nädal minu kätte kaks eurot.

No comments:

Post a Comment