Wednesday, February 9

Taas pole mulle teile midagi rabavat rääkida, aga no blogi elushoidmiseks ajan siis bläma:D Kolmapäev on tavaliselt lebo päev, see on hea. Koolis 8 tundi, neist kolm matemaatikad, YEA LIKE IT! Noot. Ei, tegelikult on matemaatika mu lemmik, aga 7-8 tunnis on mõtted ainult kojuminekul ja see viib isu ja huvi nulli. Kehalises mängisime poistega kossu. Kusjuures, homme lähemegi oma naistega Viljandisse võistlustele. Jääme sinna ööseks. Mulle üldse ei istu see minek tegelikult. Esiteks, Ib-i bussiga pole just kõige mugavam kolm tundi loksuda :D, teiseks miks on nii, et mingi faking nelja mängu ei saa ühe päevaga ära mängitud. Kolmandaks, meile pole nende kahe päeva jooksul mingit sööki ette nähtud, ma loodan siiralt, et seal lähedal leidub mõni pubi või restoran. Neljandaks, see pole mulle eriti meeltmööda, et ma pean kaks päeva koolist puuduma. Igavuse peletamiseks võtan kaasa Tartu Ülikooli Teaduskooli matemaatika ülesanded kaasa, just tuli uus teema ka-graafiline lineaarne planeerimine. Peab selle hästi tegema, mul on head hinnet vaja, esimese sain C, teise töö A, kolmanda jätsin tegemata, neljas nüüd tuli alles. Veel võtan kaasa raamatu, hetkel on käsil Hemingway. Loen kusagil 3-4 tuntumat teosat ära ja siis annan oma hinnangu ka. "Vanamees ja meri" polnud igaljuhul minu maitse.
Nägin täna oma kullakallist ema. Panin kodus asjad kokku, rääkisin jutud ära. Pool kaheksa algas karate, Taivo oli väga pettunud, et mina jälle kiita sain :D ma räägin, ma sensei ise ju :D Siis käisime veel Jõhvis poes ja koju tulek ja pesu pesemine ja söögi tegemine ja koristamine ja nüüd puhkamine.

Adios amigos!!!

No comments:

Post a Comment