Tuesday, April 5

Need pikad päevad tüütavad vaikselt ära. Iga päev kuueni koolis, aga mul oleks vaja pangas käia ja muid asju ajada. Eile oli koor ja vahepeal muusikakool. Täna läksime kohe hommikul Jõhvi kooli Nelega. Olime kaheteistkümnendike tunnis, mõned olid küll nagu meie kooli 9. klassi õpilased :D Peale kümmet hakkasime laulma. Kõigepealt laulsime mitu tundi igasugu laule ja ettelaulmine oli alles kõige lõpus. Päris ebameeldiv, häält lihtsalt pole enam lõpuks. Saime loosiga "Laula elu ilusaks" ja "Domine Jesu", jäime rahule. Üpris haledalt tuli välja, alustasime ühte laulu kolm korda, sest mõned ei suutnud õige noodiga alustada, aga mis tehtud see tehtud :D Müsli ( :D:D:D:D:D) lubas homme torti tuua vähemalt :D Koos Nelega sõitsime bussiga Toila, Taivo võttis meid peale ja läksime autokooli, meditsiin oli. Aa, Jõhvis käisime Selveris süüa ka ostmas, siis üks poiss, kes elas kunagi Vokas lastekodus, kõndis minust mööda ja lükkas mu peaaegu õllekastidesse ja ütles : " ÄRA EI TUNNE VÄ". Mul oli sitaks mark, ta pole just eriti kõige normaalsem :D
Nüüd olen ma kodus ja meeletult õnnelik ja rahul :D kdfglsnfghkfngkfngkfng, üldse, mul oli ÜLIIII hea tuju ja tahaks midagi meeletut teha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!MÕHÕHÕHÕÜ, sorri mu hullu hetke pärast  lkdgfkjshdgjshgjnfgjndfg (Y), et tujule aitab kaasa muide :

No comments:

Post a Comment