Thursday, April 14

Polnud üldse plaanis, aga teen siiski mingi väikse postituse. Algul oli plaanis iga reisi päeva kohta postitus teha, aga ma ei viitsinud üles kirjutada. Ma ei viitsi reisist üldse rääkida. Seda ütlen ainult, et ma pole pruun :D Kordi-kordi küsitud, et noh neeger vä :D Esimesel päeval panin nõrka kreemi. Eestis pole ma kunagi ühtegi päevituskreemi kasutanud ja kõik on tibens-tobens. Siis juhtus aga nii, et nahk kipitas,õhetas ja mis veel. Järgmised päevad oli 50+ raudselt peal, kuid ka see ei aidanud. Päike oli lihtsalt väga ründav seal. Kuna kreemid ka ei aidanud, siis vahepeal tuli lihtsalt tuppa peitu minna või riietega katta :D Ma ei tahtnud ära põleda. Anti võttis asja suvalt ja lõpptulemus on see, et ta näeb väga jube välja. Ta selga nähes võib minestada. Mul tuli allergia ka kallale, punased laigud ja punnid ja muhud, rõve :D
Olen suht väsinud. ärkasime kell neli öösel, Tenerife ajajärgi siis. Lennukiga kuus ja pool tundi ( IPOD JÄI SINNA; FAAAAAAAAAAAAAKKKKKKKK!!!!) , siis Tallinnast itta  sõites käisime veel rakveres. 7-8 jõudsime koju. Homme Viljandisse. Selline muusikaga seotud värk, raske seletada.
See nali ka veel, et kui ma Tenerifel oli ja korraks netti sattusin, siis mu klassivend kirjutas mulle msn-i, et : " Füüsika koodi pole v?"  :D:D:D:D:D:D, CMN lihtsalt.
Koolis on vaja palju asju teha, tulevik on tume.



Niisama reidikaid veids :D:D

2 comments:

  1. KAMOON, VAATA OMA JALGU!!!!!! :D

    ReplyDelete
  2. mh, mis teil viga on :d koolis ka mõni ei suutnud ära phkida :D

    ReplyDelete