Tuesday, May 24

Ma ei viitsi midagi pikalt kommenteerida ja ega tegelikult polegi midagi kommenteerida :D Enamasti tuleb kooliga tegeleda, et veel viimased asjad joonde ajada. Täna tegin religiooni esitluse ära, tohutult pirakas kivi langes südamelt :D Keemias oli täna aasta kokkuvõttev töö, ajast jäi täiega puudu aga ma arvan, et läks üpris hästi. Kui algul tundsin ma suurt kergendust, et nüüd on keemiaga ühel pool, sest meil ju selle aastaga lõppeb keemia ära.. siis õhtul kui ma vihikuid ja õpikuid sorteerisin, hakkasin ma mõtisklema ja mul hakkas julmalt kahju. KEEMIAGA ON KÕIK. Üks ju minu lemmikainetest ja arvestades seda, et ma vist siiski ei lähe keemiat edasi õppima, ei puutugi ma sellega enam kokku. Ja kõike õpitut pole kuskil rakendada ka. Kui ma seda ei oskaks, oleks mul savi. Aga kurb ongi see, et mul on keemiaga head suhted :D jne, aga need teadmised ja oskused lähevad lihtsalt raisku.
Sellel nädalal on veel väga palju ees.. üritan ehk tihemini postitusi teha ja oma tegemistest jutustada :D Jama on ikkagi see, et siia ei saa peaaegu mitte midagi kirjutada, sest ma kujutan ette, et saiti külastavad vahel väga valed inimesed ;D

No comments:

Post a Comment