Sunday, May 29

Reedel käisin koolis, ainult muusikakooli pärast. Arvestuse sain viie. Käisime Nele ja Heleniga lasteaias esinemas ning peale seda sõitsime emaga Tallinna. Laupäeva hommikul käisime Iti ristimisel, siis läksime neile veel külla sünnipäeva pidama. Õhtul hakkasime tagasi sõitma. 9 aeg olime Jõhvis. Haige, mis russi kari Jõhvit viimasel ajal vallutab. Käisime selverist läbi, HAIGELT venelasi ja nende möla. Aga kasulik oli see käik igaljuhul, sain sõita. Ma olen alati arvanud, et Tallinnas on palju mugavam sõita kui kuskil Jõhvis või maanteel. Olin koguaeg roolis, mul oli lõpuks julmalt kopp ees. Ma ei saa sellest sõidust mingit kaiffi :D, ma sõidan sellepärast, et eksam tuleb ära teha ju ja siis nagu noh hea võimalus veel harjutada :D
Allergia on taas mu üle võimust võtnud, nii et lähen surema.

No comments:

Post a Comment