Wednesday, June 15

Eile ei teinud mitte emmmiiiggiiii. Kella kolmeni lebotasin vähemalt kodus, siis läksime Taivo poole ja õhtul jälle minu poole ja nii oligi :D Tõmbasin kolm filmi, aga ükski ei funkanud :D Ärkasin täna umbes kuu ajal üles, magada oli võimatu, allergia. Möllasin ja tuuseldasin toas ringi, et leida vahendeid, mis aitaks :D Miski ei aidanud, rohtu polnud, lõpuks läksin ärvi, loopisin asju veids ja siis läksin telekat vaatama. Ema oli üleval juba, vaatasime multikaid :D Ühel hetkel meenus, et õe toas peaks mul veel ikkagi loratini leiduma. Mina peapesu õe käest saada ei tahtnud, nii et ema läks tooma :D Ma räägin talle, et seal kummuti peal karbis on, et too karp siia. Tüüp tuli tagasi mingi ehtekohvriga :D:D:D Mina, et MIDA sa tõid. Ema vastu, ise ütlesid et karp. Krt see ehtekohver on läbipasitev, mis ta siis ei näinud mis seal sees on v :D Aga lõpuks sain rohtu ja asi muutus talutavaks. Tahtsin Kirgedetormi vaadata, aga jäin magama hoopis. Kell kümme ärkasin suure toa diivanil ja kobasin oma tuppa. Aga siis ärkas Taivo üles ja hakkas mulisema ja oligi magamisega vsjo. Taivo läks niitma, mina hakkasin koristama. Nüüdseks on kõik korras, aga allergia on jälle täies hoos, CMN!

No comments:

Post a Comment