Saturday, June 18






Täna avastasin, et et OI KUI LAHEDAD pildid peipsist mul digikas on :D:D:D

Taivo ja Marilin läksid kohe vette..


Merke ja Viktoria mõnulesid niisama..


                              Siis aga sai siiber ja hakkasime auku kaevama..( tegelikult oli auk üpris suur, pilt petab :D)


Siis taheti mind randa jätta..


 Ja isa Taivo väsis ära..


------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Neljapäeva päeval rügasime Lena aias, viie ajal läksime Valdo sünnipäevale. Mingi aeg otsustasime koju ära minna. Taivol läks aga kõht tühjaks, kutsusime Muri kaasa ja läksime Jõhvi Stati. Voka asemel jõudsime aga Toila skeiti. Asko, Harri ja Taivo mängisid viite miinust ja ega ei teagi täpselt mis nad veel tegid, sest mina, Muri ja Maia .. meie istusime Taivo autos ja rääkisime juttu. Lõpuks oli kell juba üks ja natukene pealegi, kaks ja pool tundi lobisesime igaljuhul :D Teised viisime koju, ise läksime Valtsi maale jälle. Tšillisime seal veids, Mario oli tore :D Kolme aeg vms jõudsime koju.. ah ma ei mäleta seda kella üldse :D Hommikul kell kaheksa ärkasime üles ja läksime Rakveresse tööle, jess :D Õhtul kell kaheksa jõudsime koju. Taivo jäi kohe-kohe magama, mina arutasin emaga maailmaasju pool ööd. Taivo teeb kodus tööd, vist :D Ja mina leboan kodus.
Üritan edaspidi mitte nii detailselt oma tegemistest plärada, pold muud kirjutada noh :D

No comments:

Post a Comment