Sunday, February 19

Oee, pole kaks nädalat saanud olla oma kodus, oma toas, oma asjadega, nüüd saan. Nii hea, vahelduseks.
Eile jõudsime Taivoga seitsme ajal Tallinnast tagasi. Taivo läks atvga tšillima, me Muriga passisime autos. Kella kaheteistkümneni rääkisime juttu. Ja ikka veel tahaks rääkida. Tähendab kuulata :D Kui enamuste inimestega on nii, et mina olen see kellel koguaeg suu käib ja muudkui mõtlen mida rääkida. Siis Muriga on megahea :D Ma ei pea kordagi mõtlema, et nii mis siis veel. Muri muudkui räägib, mina muudkui aga kuulan ja vahepeal ütlen ka, mis arvan. Jube hea.
Kooliga aga natuke sita*ti. Eelmine nädal olid ainukesed koolipäevad mul neljapäev ja reede. See nädal mis tuleb.. esmaspäeval kool. Teisipäeval ja kolmapäeval on mingid mõttetud nõmedad kossuvõistlused Nõos, kuhu ma tegelikult üldse minna ei taha. ja neljapäeval on lühendatud päev ja reedel ju kooli pole.

Süstivad minu külmast ja üldse elust väsinud kehasse ja hinge pisut energiat.

No comments:

Post a Comment