Thursday, July 5


Eile olin suht terve päeva Taivo pool, tegime tööd. Õhtul oli Taavi sünnipäev, nojah :D Täna läksime Taivo, Keiu ja Meeriga 11neks Kohtla-Järvele muru tegema. Hessis ja koju. Nats tudusime, siis Keiu ja Taivoga Narva. Nüüd käisin emaga jalutamas.



 Siis kui pilt hullult kole on, tuleb ju veids pöörata ja ei saa arugi!!

 Ma proovisin riideid, et mis selga panen!

Mis värvi ta on?

Ma olen vahepeal tegelikult palju uusi asju ostnud ja saanud, aga no ei ole aega, et pildistada ja jamada sellega, aga mõni ikka..

SÕRMUS. Muide, mu küüned on lakitud(väga-väga harv nähtus), aga sellepärast, et ma pidin sünnipäevale minema, aga ma sõin just enne seda mustikaid ja mu küüned oli täiesti lillad ja siis olin sunnitud üle võõpama. Sõrmus.. SUUR sõrmus?? Mulle üldse ei meeldi sellised sõrmused, mul pole ühtegi ja ma ei kanana ka selliseid suuri sõrmuseid. Aga lõpetamise jaoks oli nagu midagi vaja ja siis läks käiku, ema ütles, et ma ei peagi pärast käima sellega, et võtab siis omale. Üks suvaline ehetelett oli.. täpset hinda ei mäleta, aga  7 eurot ja midagi.



KÄEVÕRU. Pildid on natuke pahad, selles mõttes, et see käevõru on tegelikult selline kergelt bling, ta särb ilusti, aga siin tundub mingisugune metallist jura :D Aga see mulle täitsa kohe meeldib. Ostetud samast kohast kust sõrmuski, aga jälle hinda ei mäleta, sinna 10 euro kanti.




Kui Muriga Rakveres käisime, siis hüppasime isegi New Yorkerist läbi!! Arvan ma sellest poest, mis ma arvan, tähendab ei arvagi midagi, aga näete, särgi ostsin! Viis eurot midagi, väga hull :D See on tegelikult nii pikk, et seda saab suvekleidina ka kanda.


 See pilt pole blogi jaoks poseeritud :D Ma tegin sonegut ja õde käis mööda tube ringi ning pildistas kõike, mis ette jäi.

No comments:

Post a Comment