Thursday, July 19

Nädalavahetuse veetsin Peipsis ja Iisakus. Reedel kõigepealt olime minu suvilas, Ojad olid, TiitMilda, Vanaema, emmeissi, MeeriMartti. Siis läksime Taivo suvilasse, Taivo pere ja PaavaPaul, jäime sinna ööseks. Järmine päev olin Iisakus, Raimo ja Anett tulid Inglismaalt siia.  Teisipäeval käisime Vikingus tööd tegemas. Aa hommikul vara läksin Taivo poolt koju, sest õel oli sünnipäev. Tegin talle kaardi, kooki ja lilled ka :D Õhtul Keiu ja Kikuga bowlingus, mina kaotasin, nagu ikka. Siis läksime Taivo poole, mängisime monopoli, mina kaotasin. Siis mängisime kaarte, mina kaotasin..Kolmapäeval läksime Taivo,  Meeri, Muri ja Getuga Maidlasse tööd tegema. Õhtul käisime Keiu pool saunas. Täna hommikul jälle Maidla. Ja no jah..

 Iisaku vanaema.




 Üks mees atv alt.




No comments:

Post a Comment