Wednesday, March 9

Kõik läheb allamäge, lihtsalt kohutav, ma ei suuda enam, midagi peab muutuma. Ma ei hakka muid asju kommenteerima, aga koolist on mul kopp ees. Kurat, MA EI JÕUA, ma lihtsalt ei jõua oma asju tehtud. Ma jõuan enamasti nii hilja koju.. terve selle aja tegelen ma siis kooli ja kooliväliste asjadega, kuni ma lihtsalt ära vajun, aga ikka kõike ei jõua. Ja see kool on üldse paras hullar, see mis seal toimub sööb mu närvid nii ära. On selliseid õpetajaid ja õpilasi keda ma lihtsalt ei tahaks näha. Tegelikult ma enamasti alati pole nii negatiivselt häälestatud inimene, aga praegu on mingi tõsine murdepunkt. Ei suuda enam kõigega leppida, kõike alla neelata, käega lüüa ja öelda, et midagi pole teha, las olla jne. Ja sorri, ma ei hakka asju kommenteerima, kes teab see teab.
Venkus sain kolme muidu, WTF :O Ma tuupisin veel emaga koos kõik need sõnad ja fraasid ära, nad olid mul jumala selged. Töös on aga muidugi laused, kus on tohutult mingeid muid sõnu, käänamisi ja mis kõike veel, mida ma ei oska. Ja ma pole ainus, enamus said üldse kahed vist. Tegelikult olen ma ilgelt selle poolt, et peabki lausetena küsima. See, kui ma oskan kahte sõna öelda ei vii ju kuhugi, kellelegi midagi öelda tahad, siis pead ka lause ju tegema. Aga selle vene keelega on ju oma kamm. Ta võiks lihtsamaid lauseid teha. Ta teab ju ise ka, kui vaevaliselt meil see kõik tuleb, EII, ikka sajaga mingit paska. Ja ülüldse, me võiks tunnis ka seda õppida ja lausete tegemist harjutada, aga ei. Oi, kui te meie venku tundi näeks. Me ei õpi seal midagi. Esiteks on seal mingid üli mõttetud ja üldse mitte sellised tavalised ja igapäevased teemad. Hiljuti ollid näiteks looduskatastroofid vms. Siis pidime rünkipilvi ja keeristorme õppima :D Põhiline on see, et 30 tunnist seletab õpetaja eesti keeles, et kus viimati midagi hullu toimus ja mis see kõik endaga kaasa tõi jne. Ühesõnaga ta seletab koguaeg eesti keeles lihtsalt nende teemade kohta, mis parasjagu käsil on ja vene keelde see üldse ei puutu.
Mm, eesti keeles sain kahe, lahe eks. Meil on eesti keele tund ainult kolmapäeviti.. enne seda õpetajat ei olnud jumala kaua.. mingi mitu nädalat enne tööd kirjutasime midagi vihikusse jne, siis vahepeal oli asendusõpetaja. Täna 5 min enne KT-d sain teada, et mingid faking reeglid tuli ka pähe õppida, no ühesõnaga räme pask. Ja muidugi ma ei osanud neid ja ma lihtsalt ei kirjutanudki neid ja sain kahe. :D Õpilastel on ju nii palju erinevaid tunde ja koguaeg tööd jne, õpetaja võiks ikka kasvõi teisipäevases kirjanduse tunnis meile meelde tuletada, et vaadake homseks eesti keele tööks need ja need asjad üle, see oleks lihtsalt inimlik.
Ma ei näe praegu üheski asjas midagi positiivset, ma ei meeldi endale.

No comments:

Post a Comment