Sunday, March 20

Reedel käisin hambaarstil, kell 11 läksin kooli ka. Käisin muusikakoolis. Jooksin läbi õue vanasse majja. Tuhvli tallad läksid nii libedaks, et kui ma esimese korruse trepi juures kiiruga kurvi võtsin, lendasin mu suure mürtsuga kivitrepile ja põrandale kõhuli maha :D Korraks võttis pildi jumala tasku, mingid tatikad veel vaatasid pealt :D Siis suutsin end kuidagi koguda ja pooleldi roomates jõudsin muusika klassi. Teised vaatasid, et mis sul veel juhtus? :D Istusin Müsleri toolile ja kookisin pükse jalast ära, Nele tõi jääd :D Mul kõik kohad nii valutasid. Ma ei saanud oma kätt üldse liigutada ja sinna tekkis mingi kahtlane muna, põlv oli ka jube. Peale koori otsustasin traumapunkti pinna. Tehti pilt, tädi ütles, et no murdu ei ole.. väga tugev põrutus ja midagi nagu on valesti või nii, aga no täpselt ei ole aru saada.. mine koju pane külma peale (Y) :D Tookord, kui mul see suur põlvejama oli.. siis K-J traumakas öeldi ka, et ära kolm päeva kõnni ja pane külma peale. Läksin Tartu, pani kipsi ja pärast tehti veel operatsioon. Igaljuhul, Kristiinile saatsin sõnumi, et ma ei saa proovi teha temaga. Magasin mitu-mitu tundi. Hiljem avastasin, et ma lõin vist pea ka ära :D, sest mu pea on mitu päeva järjest nii valus olnud. Tol õhtul läksime veel Joosepi sünnale, suht mahe värk :D Sellest võiks terve raamatu kirjutada, hetkel jätan vahele :D Pool neli öösel kõmpsime minu juurde. Ärkasin kell 11.. algul oli nagu kõik okei. Natukese aja pärast keerles kogu maailm, ma ei jaksanud enam mitte midagi teha. Vedelesin voodis, süda oli niiiii paha, otsustasin, et kui okse tuleb, siis las tuleb voodisse, ma lihtsalt ei suuda kuhugi kõndida. Pea valutas veel hullemini, kui muidu. Ema käis ja tohterdas :D Alguses ma leidsin igasugu muid põhjuseid, kuid lõpuks ma tunnistasin, et okei, pohmakas, võõäh. Kell 6 pidin Karise sünnale hakkama liikuma. Kell 17:10 istusin veel suures toas diivanil ja ei teadnud mida teha :D Ikkagi läksin.. Taivo viis meid Nelega ära. Sünnipäeval oli juba päris mõnus olla, kuid seni kuni ma shampsi ja veini jõin. :D Kõik oli endine. Taivo käis järgi ka, läksime veel külapeale. Enne 12 jõudsime siiski koju ikka. Hetkel on käsi juba päris normaalne, pea on tuim ja põlv on omadega eriti läbi. Lähen Tartu arstile. Kusjuures, see on see sama operatsiooni põlv. Täna sain alles kella nelja paiku kargud alla. Polegi midagi teinud, söönud ja raamatut lugenud.

MIKK VÕHMA JA NELE TEELAHK!! (Y) :D

No comments:

Post a Comment