Wednesday, March 16

Mulle meeldib tänane. Hea on olla, kui on hea olla.
Saime karatees täna täiega vatti :D Rasked asjad olid. Oleg ütles, et oktoobris on muidu eksamid ja et mul oleks punane käes :D
Passisime kuueni koolis, sest koor oli ka veel. Hea, et Nele olemas on, muidu oleks jube igav :D
Ma olen nii uimane koguaeg.. täna otsisime Nele ja Annaga mööda koolimaja mu võtmeid taga. Me tahtsime kehkas jalutama minna, hakkasin kapist riideid võtma, aga võtit ei leidnud. Pöörasin koti pahupidi ja otsisin kõik kohad mitu korda läbi, ei olnud.Käisime kõik klassid ja kohad läbi, ikka ei leidnud :D Siis läksime uuesti mu koti juurde ja võtmed olid kotis :D

ELU ON ILUS, SÄRAGE!!!!!



                                                                   ma ootan suve


MINU HEALE TUJULE AITAB TÄNA KAASA MAGIC


I´LL SEE YOU SOON THEN!

No comments:

Post a Comment