Monday, August 8

Eile hommikul 8:20 läksin siis bussi peale, kell 10:00 olin Rakveres, Aarto koperdas vastu, passisime. Kell 11:00 läksime kirikusse. Ma üldse kohe ei viitsinud, ma tundsin, et ma ei jaksa kaasa mõelda ega sellesse sukelduda, aga Aarto ütles viimaks, et kui ma ei lähe ja oma patte andeks ei palu, siis ma jään homme auto alla :D:D no ja läksime. Vanakestel olid kuldleerid, uhke. Siis oli aga mõnel mehel vaja kindlasti armulauda minna. Mina aga ei suutnud isegi ühtegi pattu meelde tuletada ja kahetseda, rääkimata armulauale minekust.. aga taaskord andsin ma alla. Peale seda suundusime vanadekodu parki vms:D, kus saime öökullist Martiniga kokku, arutasime maailma asju, aga kauaks me sinna ei jäänud, sest hirm Anneli pidavat seal ringi luusima. Käisime poes, Aarto kukutas rukkiburgeri munaga poe põrandale, LARTS. See oli makstud, seega läks siiski söögiks :D See ei tulenenud tema saamatusest, ta avas kotikese ülevalt, sealt kus kleepsuga kinni on pandud, aga koti põhi ei pidanud vastu ja ühesõnaga kotike läks alt katki.. OMG ma pläran kelbast, aga savi :D Seejärel suundusime turuplatsile, kus me viibisime õhtul kella 8ni vähemalt. Meie poolt hõivatud pingi juurest käis läbi igasuguseid karvaseid ja sulelisi, faking imelik koht see Rakvere, tegelt ka :D Vahepeal külastasid meid mõned ajudega olevused ka. Õhtul jätsime Aarto ja Kulliga ja muude loomadega hüvasti ning põrutasime Taivo ning Keithiga Tallinnasse.  Tõsiselt hea päev oli, tegelt ka.
Taivo käis kell 1 arstil, peale seda käisime söömas. Kahekesi sõime 30 eurise arve kokku :D Siis läksime poodidesse ja kolasime täitsa õhtuni. Mitteeee midagi pole, selliseid asju pole veel tegema hakatud nagu ma tahan... Taivo sai endale enamvähem vajalikku, mina sain ainult mittevajalikku. Õhtul sõitsime ikkagi kodumaale tagasi.


No comments:

Post a Comment