Sunday, August 14

Eile õhtul sõitsime Muri ja Taivoga nsma ringi natuke, käisime Toilas ja Jõhvis. Läksime supikasse, sõime. Me Muriga läksime minu poole, Taivo läks koju. Kõigepealt sorteerisime ja otsisime igasugu asju eesolevaks nv-ks, sellest hiljem. Mingi hetk läks asi sujuvalt igasuguste asjade arutamiseks( täiesti enda asjade, mitte külainimeste elu :D ), üpris jube aga noo. NII. Kell 3 öösel sõime kelloggseid ja siis polnud Muril mõtet enam koju minna ja jäi minu poole. Ma ei kujuta ette mis kell me magama jäime. Lõunal ärkasin üles, tund oli Taivo ristimise ja leeritamiseni jäänud. Panime riidesse ja kirikusse minek. Sellest ma ei viitsi jahuda. Peale kirikut Muri läks koju. Meie võtsime Konju burxist praadi, nagu ikka. Sõime ära ja magasin kella 7ni. Siis tulime Taivo poole saunatama ja taaskord söööööma. Nüüd olen voodis ja väga väsinud.      :) Kalli-kalli kõigile!

No comments:

Post a Comment