Sunday, August 28

Käisime Muriga kohutsuslikul VKG päeval!! :D No korralik venelaste üritus. Kindlasti oli neid rohkem, aga mina kuulsin umbes viite eestlaste seltskonda peale meie. No olgu, lõpus oli neid natuke rohkem kuulda, aga vähe siiski. Ma polnud täna midagi peale hommikuse pudru, võileiva ja lõunase jäätise söönud. Läksime siis järjekorda, et midagi osta. Praad nägi megajama välja. Tellisin burgeri, selgus et kapsast pole, võtsin friikaid. Neid oli nii vääheee ja niiii sitad, 2€. Noh, vähemalt hoidis oksendamise ära. Terminaatori ajal hakkas vihma sadama. Ma olin tennistega, mille tallad on üpris kehvas seisus( sellepärast ma nendega sinna läksingi). Aga no Muril oli vaja seal lava ees olla, kus oli betoon maas ja kust vesi ära ei jooksnud, nii et mu jalad tundsid et nad on basseinis. Jalatsid ja sokid olid veest läbi imbunud ja jalad külmetasid vastikult. Muril oli ilge soov rokkida :D, ma ei võtnud vedu. Lõpuks läks igavaks ära ja tulime tulema, see hakkas tegelikult läbi ka saama. aa jee

No comments:

Post a Comment