Thursday, August 11

JBBBBB!!!
Ma olen nii JB lainel.. täiesti pöörane, ei tea mida ära teha. Kuidas ma soovin, et ta oleks siin ja ma saaksin temaga tund aega istuda ja rääkida, rääkida, rääkida. Okei, ma ei viitsi sellest rääkida, nkn keegi ei saa aru mida ma mõtlen, tunnen ja öelda tahan :D

justin bieber 2011. 2011 Justin Bieber Justin

Täna passisin terve päeva kodus, õhtul alles läksime õue. Veids skeidis, siis Vokas. Käisime Muri, Viki, Kareti, Kertu ja Taivoga Konju burxis. Passisime veel veids ja siis koju minek. Muri tuli minu juurde veel, vaatasime filmi. JB, pohhui, et ma näinud olen, alati võib veel vaadata. Hävitasime mu viinerifriika prae ja elu ilus.
                       
Kui keegi soovib vaadata never say never siis SAAD SIIT TORRENTI. See kõige esimene isohunt sealt, parem klikk ja salvesta link nimega, kui kellelegi arusaamatu miski on..

Red riding hoodi vaatasin ka eile ära, kinno ei jõudnud vaatama.. TORRENT, kui ise otsida ei viitsi..

No comments:

Post a Comment