Wednesday, October 12

Hellööuu!
Magasin hommikul jälle sisse! Natukene enne üheksat helises Taivo telefon, ärkasin selle peale üles. Jõudsin teise tundi. Taivo ainult möhises midagi ja magas edasi. Hiljem mõtlesin, et oleks ka pidanud koju jääma. Inglise keeles olin ära, siis oli kahe tunnine klassikirjand, mida ma ei teinud. Ma ei viitsi seda kommenteerida, läksin poole pealt koju. Tulin viiendaks tunniks tagasi, aga siis toimus mingisugune väga mõttetu loeng. Kehalisest olen ma vabastatud, nii et inglise keel oli ainuke tund täna :D 3 aeg, kui Taivo üles ärkas käisime Jõhvis poes. Ostsime bingo lotot, kumbki kaks. Taivo mängib minu omadega ka, ma ei viitsi jälgida. Tüüp on mõnusalt närvis, aga ikka mängib :D Sõimab seda pallitädi koledate sõnadega. Oo, värsked uudised, ükski neljast piletist ei võitnud :D Igaljuhul, peale poodi läksin ma koju, koristasin, kaua. Siis tulin Toila tagasi, Getu käis matat tegemas. Seejärel hakkasin süüa tegema. Julm menüü.. Nüüd lebotan niisama, tegelen pisut õppimistega. Kui olemine kergemaks läheb, teen küpsetatud banaani jäätisega ja elu ilus.

- Mulle meeldib melon rohkem, kui arbuus.

No comments:

Post a Comment