Saturday, October 15

Üllataval moel jõudsin ma eile kella kaheksaks kooli. Taivo nägi muidugi kaunist und sellel ajal. Esimene tund pidi olema saksa keel, kus pidi olema sõnade töö. See oli põhjus, miks ma kooli minemist vajalikuks pidasin. Siis tuli aga välja, et õpetaja on Berliinis ja peame arvutiklassis passima. Oleks seda vaid teadnud!!! Lõpuks olin ma ikkagi kõik 7 tundi koolis ära ja peale kolme koju. Kella neljast kaheksani olime Kristjani ja Leoga sanakas. 4 tundi lihtsalt rääkisime juttu. Õhtul läksin veel Ojade juurde, vanemad olid seal. Kevinil oli sünnipäev. Tülitasin terve õhtu Nelet ja Kevinit. 1 aeg sain koju. Isa oleks muidu heameelega veel kaks päeva seal mõnulenud, aga ma tahtsin koju. Täna äratas mind kell 12 õde, muidu oleksin rahumeeli 3-4 välja põõnanud. Lähme ema ja õega ajame Jõhvis asju nats :D

No comments:

Post a Comment