Saturday, October 22

Keegi vaimuks ütles youtubes "I don't blame Bieber haters. If I was a boy and saw someone that hot, i'd want them to be gay too!"

Taivo sai oma iPhone´i kätte, kõik korras. Reedel läksin esimeseks tunniks kooli. Peale klassijuhatajat oli Narva minek. 10. klass ja 12. klass. meie klassist tulid vist alla poole sinna :D Narvas kõndisime lihtsalt natukene ringi ja viimaks käisime kindluses ka. Üritan positiivselt suhtuda, aga no see oli tõesti väga mõttetu käik :D Jäime Nelega Narva, käisime mäkis ja mõnes poes. Taivo tuli ka hiljem Narva, ta hommikul kooliga ei tulnud. Mingi aeg läksin sanakasse, Leo ja Kristjan olid seal. Nõmetsesime mõned tunnid sanakas ja siis iga roju oma koju. 9 ajal läksin välja, aga rohkem edasi ma ei viitsi rääkida.

Kell kolm sõidame Tartu teatrisse, "klassiga". Ma olen niiiiii negatiivselt häälestatud juba mitu päeva. Ma ei taha sinna üldse minna!! Esiteks, mul ei ole midagi selga panna. No mul kleite ja värke on, aga mul ei ole midagi peale panna ja jalga ka mitte. Asja teeb topelt keerulisemaks ka ilm. Ma tahaks kummikud jalga tõmmata ja sooja talvejope peale. Lisaks.. oleks nii, et me jõuame Tartu, astume bussist välja ja kohe teatrimajja. Aga ei! Meil on enne etendust mingi 2 või 3 tundi vaba aega :D No kammooon! Paneks jah mingid saapakesed jalga, tanderdaks nendega lompides ja siis ütleb liim üles ja ongi "korras". Oleks mugav, kui saaks mõelda ainult sellele, et teatris viisakas välja näeks. Aga praegu peab mõtlema, kuidas seal vihma ja külma käes ellu jääda ja inimese moodi välja ka veel näha. Tegelt asi ei ole ju nii hull ka ju :D Ma dramatiseerin üle, AGA NO IKKAGI!!!! Teiseks. Me pidime sinna minema oma klassiga. Aga poisid läksid hoopis korvpalli võistlustele. Ja meil on neid kossupoisse ikka päris mitu. Nende asemel tulevad mingid muud.. Ma ei viitsi nii, ma tahtsin oma klassiga minna. Sõidke kõik seenele.

No comments:

Post a Comment