Monday, October 3

Nädalavahetus möödus nii nagu arvata oli- kordagi ei saanud toast välja :D Täna hommikul kakerdasin karkudega kooli. Vahepeal ikka toetusin jalale ja nüüd annab kenasti tunda ka. Koolis läheb väga hästi, hinded on nii head ja kõik on lebo. Kui välja arvata homne füüsika töö, millega ma terve õhtu tegelenud olen. Aasta alguses sai räägitud, et õpetaja ole hea ära võta pool õpikut läbi ja siis selle kõige peale pauhh töö. "jaa-jaa, jaa-jaa". Ta on andnud nagu teemade nimetused, aga MIDA sealt teadma peab- pole õrna aimugi. Seda kõike on nii palju. Nelega msnis maadleme, arutame ja arvame, et mis võiks mis olla :D Ülesandeid on ka nii palju erinevaid. Ma tõesti ei tea, mida need teevad, kes eriti ei taju. Kahju, tõsiselt.
Lisaksin veel, et seda tööd sooritada ei oleks mingi raskus, aga ma pean silmas ikka viiele tegemist, nii nagu need asjad käivad.


Loomulikult leidub mõningaid segavaid faktoreid, aga üldiselt veereb see eluke nii kui hernetera.

* Mulle meeldivad kuld ja hõbe sama palju, mingisugust eelistust pole.

No comments:

Post a Comment