Saturday, March 24

Eile ärkasin kell 7 hommikul. Läksin emaga tööle kaasa. Söömas käisin eile Linnaisas, Aromas ja Supikas :D Õhtul olime Muruga minu juures, mingi kell kaks läks minema. Enamus ajast olime reidis, tavaline. Täna ärkasin kell üheksa, lihtsalt uni kadus ära. Tegin ühe kirjandi ära. Enamus päevast passisin totaalselt tühja. Kohutav, milline aja raiskamine. Vahel on nii, et sa nagu ootad ja ootad, et äkki juhtub midagi põnevat või kuskilt tuleb minig hea plaan ja siis ei taha eriti mingi tegevusega alustada. Aga siis ootadki ja ootadki kuni päev on läbi ja nüüd ma siin istun. Aga Muru peaks iga hetk jõudma, nii et mõhõhõhõhõhõhõ!

Mu arvuti teeb nii kohutavat häält, et see võib iga hetk õhku lennata :D Aga Martti lubas mul nüüd mingi päev formati teha ja kasti seest ära puhastada nii et tulevik on helge. Aga nüüd tuli meelde, et ta ei saa seda enne teha, kui ma välise kõvaketta ostan. Homme tellin ära ma arvan.

No comments:

Post a Comment