Saturday, March 3

Eile (reedel) sõitsime peale kooli Taivoga Tallinnasse. Poes, mäkis ja teleka ette. Hommikul viisin Taivo TTK-sse ja ise koju magama. Peale kolme võtsin ta peale, mäkki, poodi ja Itta. Magasin.
Vaatasin Eesti Laulu ka. Tegelikult ma üldse ei hooli sellest ja ei arva suurt midagi. Aga.. minu meelest on üpris ebareaalne, et valitakse Eesti Laulu ja siis see läheb Eurovisioonile Eestit esindama. Need on ju kaks täiesti erinevat asja. Eesti Laul võib vabalt olla mingisugune rahulik eesti keelne laul, aga Eurovisioonile ei sobi jällegi absoluutselt. See selleks. Aga see Ott ja tema laulud, masendav. No olgu, asi ei ole nii hull, aga mulle pole ta mitte kunagi meeldinud. Eriti ei sümpatiseeri ta mulle sellepärast, et temas puudub igasugune artistlikkus. Kui teda intervjueeritakse või kui ta on laval- ta nägu ega silmad ei püsi iialgi paigal. Ta ei vaata kunagi otse kindla pilguga. Silmad käivad üles-alla ja üldse, neid pole nähagi, ta kulmud on kohe silmade peal ja üldse nagu pime oleks. Miski nagu häiriks teda koguaeg, täiega ebakindel ja pole seda mõnusat olekut. Ja laulmisest nii palju, et kui ta vaikselt laulab on kõik hästi. Aga kui ta valjult laulab siis see käib mulle nii ajudele, see hääl on nii tüütu. Pole ilus, mingi ühesugune krõbinmõbin. Ma praegu mõtlen, et mida asja ma siia kirjutan, aga ma ei hakka enam ära ka kustutama :D Lenna oleks võinud võita. Aga mulle meeldis VALEDETEKTOR :D

No comments:

Post a Comment