Sunday, March 18

Neljapäeval ma koolis ei käinud. Reedel käisin nii palju, et tegin kirjanduse KT ära. Pisut peale lõunat sõitsime Taivoga Tallinnasse. Kõigepealt viisime Gerttu ja Keithi sadamasse. Siis käisime P&B-is ja Stradivariuses. Taivol oli vaja, mina ostsin ainult ühe musta eest nööpidega pluusi. Siis käisime Roccas mõnes poes ja Mack BBQ-s söömas.


Chef Special Babyback Ribs 

Meeleldi oleks oma lemmikut banana spliti söönud, aga mu kõht oli täis ja üleüldse üritan ma praegu vähem süüa. Tervet ribi ma ära ei söönudki, pool lasin kaasa pakkida, õhtul nosisin lõpuni. Siis käisime veel toidupoes, ostsime õhtuks nosimist ja koju minek. Hommikul viisin Taivo kooli, ise läksin vanaema juurde. Olin seal päris kaua, palju oli rääkida. Vanaema oli eelmine päev räimesid marineerinud. Teate küll no.. räimed sellises äädika marinaadis ja sibulad ja progandid, mm. Vitsutasin neid leivaga. Vanaema oli eelmisel päeval ise sülti ka teinud. Läks poodi silku ostma, aga nägi veel ilusat seakooti ja ostis selle ka. Sõime kartulit ja sülti. Siis jõin kaks puljongitassi täit teed ära ja küpsiseid. Küpsiste ja tee ajal tõstis vanaema kausi hernesuppi ette :D Ilmselgelt läks paaki, nii väga armastan hernesuppi. Siis sõin kaks pirni. Komme. Ja lõpuks veel sülti :D Vanaema andis mulle ühed kingad, mis on 1994 aastal ostetud, aga need on üli šikid, peaks pilti tegema. Siis läksin Milda ja Tiidu juurde. Süüa ma enam tõesti ei tahtnud. Milda andis ka mulle ühed jalatsid, jälle :D Rääkisime juttu ja lõpuks Taivo helistas ja peale kolme läksingi talle järgi. Käisime mäkist läbi ja koju. Passisime, sõime. Läksime Roccasse, käisime Taivole jalatseid otsimas. Ei saanud, siis läksime Surfi, see oli kinni :D Läksime ülemistesse, ei saanud sealt ka sobivaid, käisime mäkis. Pistsime oma Big Tastyd nahka ja hakkasime koju sõitma. 
Täna hommikul oli pisut enne 10 äratus. Kell 11 hakkas Narvas kossu mäng. Läksime Taivo ja Tiuksiga sinna. Kaotasime kahe punktiga. Käisime mäkis, võtsin ainult maasika shake´i. Magasin vahepeal. Õhtul käisime Selveris, ostsime õhtuks näksi. Käisime Aromas, täna oli eriti hea. No need mix nuudlid nagu ikka, aga krõbedad kanatiivad.. seal on need nii mõnusad. Nüüd olen kodus, mu pea ilgelt valutab.

No comments:

Post a Comment