Sunday, March 11

Kommentaarid elu24-st Bieberi kohta käiva artikli alt:


hhaa222 01.03.2012 13:40
küsimuseks neile, kes räägivad pidevalt tema vaimsest ebaküpsusest..Nimelt mille põhjal te seda järeldate? Poiss ju töötab oma karjääri heaks, hoiab ning väärtustab inimesi endi ümber, ei pidutse karmilt ega löö raha laiaks... Oma intervjuudes on ta ju läbinisti siiras ning tema pidevad suured rahalisd annetused ei tohiks ju teda mustata või mis? Palju te tegelikult olete kuulnud, et rikkurid oma raha kusagile heategevuseks on andnud? Ja samuti minu meelest peaksid inimesed vaatama ka sele poisi progressi..baby on ju päris vana laul..vaadake ikka kuidas poss areneb ka eks...ma olen ka täisealine mees, ning ei oel mingi fänn või nii..aga suht vihaseks teeb kui lihtsalt tullks mustama põhjendust omamata....


teadmiseks 01.03.2012 13:23
Inimesed te tõesti ei tea millest te räägite. On inimesi kellele ta ei meeldi ,aga siia kaagutama tulla ,et ta on invaliid ja ma ei tea kes. Tegemist on ühe ääretult andeka inimesega vaadake youtubest videosid kuidas ta alustas ja mida ta suutis juba kahe aastaselt. Inimest kes mängis kolme aastaselt trummi nii ,et tegi nii mõnelegi silmad ette ei saa kuidagi invaliidiks nimetada. Bieber mängib nii trummi klaverit kui ka kitarri ideaalselt. Ma olen 22 aastane meesterahvas ja õtlen ausalt ma ei ole ta fänn ma ei tea ühtegi ta lugu ja ma ei kuula tema muusikat ,aga ma tean ,et poiss on andekas ja ma ei tule siia teda maha tegema. Harige ennast ja vaadake vähemalt tema dokumentaalfilm läbi ja mõelge kus on tema ja kus olete teie.



No comments:

Post a Comment