Saturday, December 24

Eile ärkasin peale lõunat. Vedelesin terve päeva kodus, õhtul läksin Taivo poole sauna. Täna ärkasin jälle peale lõunat. Taivo tuli järgi, käisime tema pool. Jõuluvana käis, ma ei osanud isegi ühte luuletust lugeda, häbi :D Kell neli hakkas mul omal kodus pidu pihta. Mina, ema, isa, vanaema, õde, õe peika. Taivo läks perega Iisakusse, ka kell 4. Nemad jõid ja sõid seal. Igaljuhul, oeh kui täis mu kõht oli, nii nii nii hea. Vahepeal puhkasin ja siis jälle edasi. Viimast korda sõin natukene peale kella 12 liha, kapsast ja kartulit. Kingitusi sain ka. Nagu ikka, mõned hilbud, nahakehahooldusvahendeid, muud pisikest nodi, raha ja söödavat ka. Agaaa teate mis teate mis.. sain Bieberi "Under the Misteltoe" plaadi ka, jee :D Lisaks laulude plaadile oli dvd ka. Mu lemmik vidin mis täna sain on üks kollane kummijunn, kuhu käivad sendid sisse. Aga see on siuke trikivärk :D Muidu seda kuidagi lahti ei saa, aga kui sa selle õigesti kätte võtad ja pihus pigistad, siis see avaneb :D Vanaemal käidi tööjuures igasugu imelikke asju pakkumas, mingi välismaa pahn ja siis ta ostis need. Väiksest asjast nii palju rõõmu :D
Homme tuleb veel Mikk oma perega külla. Jälle suur sööming. Esmaspäeval lähen Tallinnasse. Täpselt ei teagi kui kauaks, eks siis näha ole. Aastavahetust pole plaanis seal veeta.

No comments:

Post a Comment