Monday, December 12

Nädalavahetus möödus rahulikult ja kenasti. Reedel olime niisama väljas ja sõitsime ringi, vaatasime, et kus mis toimub. Laupäeval tulid Iti, Krõõt ja Mikk meile. Vanad läksid külla, Iti jäeti meile. Ta on niiii nummipummi :) Laupäeval ma ei viitsinud midagi teha, olin kodus. Õde tõi kuuse :D Panime pallid ja tuled külge. Pühapäeval ei tõstnud ma oma jalga kordagi toast välja. Ma kaotasin laupäeval oma pangakaardi kuhugi ära. Ei leidnud enam kuskilt, ma teadsin, et mul oli see lahtiselt jope taskus ja arvasingi, et on läinud. Täna helistasin hansapanka, ütlesin, et kadunud ja tahaks uut. Tädi ütles, et äkki blokeerime ajutiselt, võibolla leiate ikka üles? Mina ikka, et ei-ei, mul uut vaja. Siis mingi paar tundi hiljem, kui Taivoga burksi sööma sõitsime, leidsin kuskilt istme vahelt kaardi üles. Ma ei tea mida ma otsisin sealt, pangakaarti igaljuhul mitte. Aga nüüd on see kasutu, järgmine esmaspäev saan uue. Vot sellised lood siis.


Mul on jube raske midagi enda kohta öelda, sest mulle tundub, et iga asi mis mulle pähe tuleb, on mul juba siia kirjutatud. Aga võibolla on need siiski ainult mu peast läbi käinud.
*Ma käin 12. klassis, aga minu kõikidel tavalistel vihikutel, nendel kuhu harjutusi vms teed, peavad kiled ümber olema ja on ka.

No comments:

Post a Comment