Friday, December 9

Tere!
Terve nädal on olnud üsna kiire ja segane. Ma pean silmas kooli. Palju on õppida olnud ja mul on vaja järgi ka vastata. Kahjuks pole ma midagi ära vastanud, mis reisi tõttu tegemata jäi, aga küll jõuab :D Ühed ja hüüumärgid on reas, aga hinded, mis olemas, on kõik head. Ah üldse, kõik on lebo ja täiesti kontrolli all, küll saab.
Käisin korvpallitrennis ka üle pika aja, jalal ei olnud häda midagi.
Ma tahan talve, tahan palju lund, et saaks suusatada, ma tähan väga väga suusatada.
 FB on üks kaval koht.Üpris naljakas, kohati isegi hale on vaadata, kuidas nii paljud jagavad mingit iPhone´i või iPad´i värki. Aga haledus peitub selles, et olen oma kõrvaga kuulnud, kuidas need inimesed Apple´i tooteid rämedalt maha teevad. Suure suuga räägivad, kuidas iPhone on kõige mõttetum vidin, 3110 on 10x parem. Tasuta ka ei tahaks seda. Nii sitt, nii kole, nii mõttetu. Ja siis hopsti ise jagavad mingi 10 korda erinevate asjade kaudu, et seda omale võita. On alles lugu. Okaay, quite random :D
Häbi-häbi, aga mul tõesti pole midagi rääkida, sorri :(

No comments:

Post a Comment