Saturday, December 31

No tere kiisupojad. Tulin täna peale lõunat Tallinnast tagasi. Midagi põnevat rääkida pole, aga naerda tahate? Ma ostsin selle jope, mida ma põhimõtteliselt vihkan, HAHA eks. Odavalt sain, algul oli üle 100€, nüüd oli 50 midagi. Mõtlesin, et sitta kah, teistsuguseid nagunii ju pole. Ostsin beeži värvi, musta ei suutnud katsuda. Aga nii pea kui ma oma ostudega koju jõudsin ja selle uuesti selga panin, olin ma kindel et viin poodi tagasi. Nii fucking sitt ost. Uuel nädalal saaksin poodi tagasi toimetatud ja raha tagasi. Aga ema hakkas kaagutama, et ma ei viiks. Kes ikka ema sõna kuulab, aga võib-olla ma seekord kuulan. Appi kui mõttetu teema.
 Igaljuhul, Stradivariusest sain mustad teksad. Pull&Bearist ei saanud mitte tuhkagi, Eesti oma imeb sajaga. Westfieldi omast on osta sitaks. Zarast sain kaks paaripükse ja ühed jalanõud. Tädi andis tutikad nahast ja liiga kallid saapad, mega soojad aga nõmedad. Aga kui tasuta saab, siis peab ikka vastu võtma. Teate mul on selline hästi imelik tädi. Ta koguaeg ainult ostab ostab ostab. Tal on nii palju asju ja enamusel on hinnasildid küljes ja ta ei kanna neid kunagi. Uusi kingi ja saapaid on tal ka karpide viisi. Nad on sellised rikkad, aga neil oma lapsi pole, rääkiv papagoi on keda poputavad nagu ma ei tea keda. No ja siis mina olen nende teine papagoi. Milda annab igasugu asju mulle ja ostavad ja raha saan ka. Mitte et see mingi oluline oleks, ma niisama räägin :D Agaaa.. tglt ma ei käind üldse shoppamas, eile lihtsalt läksin ja ostsin mõned asjad.
Mul on nii pohhui sellest aastavahetusest. Ma ei viitsi midagi teha. Mul ei ole mingisugust vajadust midagi teha. Variante on küll, aga ei viitsi mõelda praegu midagi üldse. Vanemad läksid Iisakusse vanaema juurde, Tiit ja Milda. Oi, mu vanaemal on täna sünnipäev ja ma pole talle veel helistanud, häbi. Kõige mõnusam oleks tegelikult ise ka sinna minna. Laud on kõike head ja paremat süüa juua täis. Vanad inimesed räägivad head juttu ka, vähemalt meie peres on see küll nii. Üldse, mulle meeldib koguaeg perega koos olla, ükskõik mis sündmus või päev ja mida vanemaks saan seda rohkem nii on. Agaa.. endavanustega midagi teha, siis lihtsalt passid kuskil, ajad mingit pläma terve õhtu, enamus joovad. Ma ei viitsi juua, igav. Kui juba varakult kellegi pool midagi organiseerida siis on normaalne. Kogutakse raha, ostetakse söögid joogid ja kõik on nagu päris, siis on okei. Aga selline asi, et midagi kindlat paika pandud pole, iga mats marsib oma pudeliga läbi, kammooon. Õde käis just mingit head küpsetatud asja pakkumas, ta on õhtul oma sõpradega meie pool. Pool päeva juba vaaritab, ta teeb üldse koguaeg süüa ja täiega hästi teeb ka veel. Üldse kuidagi tubliks läinud, täna tulin koju, siis mu sealaut oli kõik läikima löödud. Tõesti hea, aga nüüd ma võtsin oma kotid kõik lahti ja jälle on hullumaja :D Aga ma koristan ära. Tsau, cooli pidu ja aastavahetust kõigile! (:

No comments:

Post a Comment